משטרת ישראל הודיעה כי איתרה 3 חשודים בני 15 תושבי כפר סבא החשודים במעורבות בדקירתו של תושב כפר סבא בן 15. הקטטה בה נפצע הנער אירעה ברחוב יהודה המכבי שבשכונת יוספטל בכפר סבא ביום שישי האחרון. מהמשטרה נמסר כי החשודים אותרו לאחר סריקות, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. כמו כן במהלך החקירה אותרה ונעצרה כפר סבאית בת 24 החשודה בניסיון לשבש את הליכי החקירה.
1 צפייה בגלריה
האלימות הגיעה לכפר סבא| צילום אילוסטרציה:  שאטרסטוק
האלימות הגיעה לכפר סבא| צילום אילוסטרציה:  שאטרסטוק
האלימות הגיעה לכפר סבא| צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
החשודים הובאו להארכת מעצרם בבית המשפט השלום בפתח תקוה. מעצרו של אחד מהם הוארך ב-4 ימים (עד ל-28.1.19), ואילו מעצרם של שני החשודים הנוספים במעורבות במקרה הוארך ביומיים. החשודה הרביעית בת ה-24 שוחררה בתנאים מגבילים, ובהם מעצר בית למשך 5 ימים. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.
כאמור, במקרה המדובר נפצע בן 15 תושב כפר סבא. הוא פונה לבית החולים מאיר כאשר הוא סובל מפצעי דקירה בצוואר ובבטן. הנער הורדם והונשם בשל הדימום מצווארו.
ד"ר אודי רוזנבלום, מנהל יחידת מיון ילדים בבית החולים מאיר שטיפל בנער, אמר : "מדובר בנער בן 15. הוא העובר למיון ילדים עם פצעי דקירה בצוואר ובבטן. לאור דימום מתפשט בצוואר, הוא הורדם והונשם, עבר CT והוכנס לחדר ניתוח". מבית החולים מאיר שבכפר סבא נמסר כי מצבו של הנער השתפר במהלך סוף השבוע, והוא הועבר מהטיפול הנמרץ.