תושבת האזור הגיעה לאחרונה למשרדי, כשהיא דואבת ובוכה ובפיה הסיפור הבא: "גיליתי שלבעלי יש לפחות שתי מאהבות". כששאלתי אותה כיצד היא גילתה, היא ענתה לי: "באופן הכי משפיל ומול האנשים שממלאים את כל עולמי".
2 צפייה בגלריה
הבעל השיכור התוודה
הבעל השיכור התוודה
הבעל השיכור התוודה
(צילום המחשה: Shutterstock)
הכל החל כשבעלה של האישה אמור היה לחגוג יום הולדת עגול, ולצורך האירוע תיכננו השניים חגיגה מושקעת במיוחד, ממש כמו חתונה מפוארת. כך, למשל, הוזמנו למסיבה שני זמרים מוכרים כדי להנעים את זמנם של האורחים בעת שהם נהנים ממנות שף ידוע שהגיע במיוחד. בנוסף, עוצב המקום בפאר ובהדר, ורשימת המוזמנים כללה חברים ומשפחה.
האישה הופקדה על מלאכת ההפקה, ויחד עם אשת מקצוע הן וידאו שהכל יהיה מושלם ויחשוף בפני המוזמנים את היכולות הכלכליות הגבוהות שלהם. כשהחל האירוע זרם האלכוהול המשובח בשפע, וכל אורח שנכנס צולם ותמונתו הודפסה על בלוקים שקופים מזכוכית שחולקו במתנה.
קראו גם:
לקראת סוף האירוע, מיד לאחר ההופעות, עלה חתן השמחה כדי לשאת נאום בפני אורחיו. תחילה הוא הודה לכולם על שבאו לשמוח עמו ביום חגו, אלא שלפתע הוא התנדנד ונפל. אחרי שעזרו לו לקום, הוא המשיך בנאום, הודה שהוא שתה קצת יותר מדי וביקש סליחה אם ידבר שטויות כיוון שהוא קצת שתוי ומבולבל.
ואז זה קרה, כשהוא פתח בווידוי מסעיר: "אני רוצה להודות לאפליקציית ההיכרויות טינדר, שבזכותה אני מודה מדי יום לאל הנדיב ששלח אליי את שתי החברות הטובות שלי, המאהבות שלי, שמסכימות לתת לי את מה שאני רוצה וצריך כשאשתי עושה לי בעיות וגם כשלא. תודה שבאתן לשמח אותי גם במסיבת יום הולדתי". הוא הגדיל לעשות כשנקב בשמותיהן וביקש מהן לעלות לבמה כדי לקבל ממנו חיבוק ונשיקה.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון)
אשתו שעמדה לצידו הייתה המומה וירדה בזעם מהבמה. מיד לאחר מכן החל בלגאן המוני, כשהמשפחות של שני הצדדים החלו לריב האחת עם השניה. האישה ההמומה הודיעה לבעלה שזו החגיגה האחרונה שלהם ביחד ושיתכונן לפצות אותה בגדול על הבושות שעשה לה ועל בגידותיו.
הבעל עוד ניסה למזער נזקים והודיע למחרת כי הוא "דיבר שטויות בגלל ששתה יותר מדי". הוא ביקש ממנה לא להתייחס ברצינות למה שנאמר, אלא שהאישה, משפחתה וחבריה סרבו לסלוח.
השלב הבא מבחינתה היה פנייה אליי כדי שאעזור לה להתגרש במהירות מבן זוגה הבוגדני והמביך. כשהשלים הבעל שחשיפת מעלליו במסיבה הרסה את נישואיו ללא תקנה, הוא הסכים לחתום על הסכם הגירושים במסגרתו תקבל האישה פיצוי הולם על התנהגותו.