גבר אמיד הכיר עולה חדשה ממדינות חבר העמים, כשהלך לחוף הים והשתכשך בין הגלים.
2 צפייה בגלריה
"באת בלי כלום ותצאי בלי כלום"
"באת בלי כלום ותצאי בלי כלום"
"באת בלי כלום ותצאי בלי כלום"
(צילום המחשה: shutterstock)
היא נראתה לו יפהפייה בבגד הים שלבשה, והוא התקשה להסיר ממנה את עיניו.
היא פלירטטה איתו וצחקה עליו קלות כשחבש כובע מצחייה בזמן ששחה במים. הקליק ביניהם היה מיידי והוביל בהמשך לחתונה ולילדים.
קראו גם:
כבר בפגישה הראשונה במים קבעו השניים לצאת לארוחת ערב במסעדה וסיפור האהבה פרח. תוך זמן קצר הוא הפציר בה לעזוב את הדירה השכורה והצנועה שלה לטובת מגורים משותפים בביתו המרווח והיוקרתי. "אצלי בבניין יש בריכת שחיה", הוא הפציר בה. "נוכל להמשיך לשכשך במים כמה שנרצה".
לאחר זמן קצר המריאו השניים לחו"ל כדי לפגוש את משפחתה, שהתאהבה בו ממבט ראשון ונתנה את ברכתה לקשר. כשחזרו לארץ הוא הודיע לה: "את האישה שרציתי וחיכיתי לה כל חיי, אני רוצה שנתחתן". האישה בכתה מרוב התרגשות, השיבה בחיוב והייתה מאושרת.
זמן קצר אחרי הצעת הנישואים אמר לה האיש: "תצטרכי לחתום על הסכם ממון שאגיש לך לפני שנקבע תאריך. אני מגיע מאחת המשפחות העשירות בישראל וזו דרישה של הוריי, בלי זה לא תתקיים החתונה". האישה הגיבה בהלם אבל הסכימה לתנאי כדי לממש את אהבתה.
מתברר כי על פי ההסכם, כל הרכוש והכסף נשאר אך ורק בחזקתו, כולל בעבר, בהווה ובעתיד, בכל מצב.
במעמד החתימה היא אמרה לו: "אני לא איתך בגלל הכסף שלך ולא צריכה ממך כלום. האהבה שלנו היא הכל בשבילי, אתה החיים שלי. כשנפגשנו בים לא ידעתי מי אתה ומה היקף הרכוש שיש למשפחתך. לבשת רק בגד ים, זה כל מה שידעתי עלייך.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
"לא נחשפתי בשלב הזה למכונית המפוארת שלך או לדירה המושלמת שבה אנחנו גרים עכשיו. ראיתי אותך בלי כלום ובכל זאת רציתי אותך. תבין שאין לי שום מחשבות לגזול ממך את מה ששלך. אחתום לך על כל מה שתרצה כדי להוכיח לך שאני איתך מאהבה טהורה".
לאחר שנות נישואים בודדות וילדים משותפים החליט האיש לסיים את הנישואים ואמר לה: "באת בלי כלום ותצאי בלי כלום, הסכמים צריך לכבד. תחזרי לדירה שכורה כמו בעבר, וכשהילדים יהיו איתך הם יכירו דרך חיים נוספת. כשהם יהיו איתי הם יבינו למה אפשר להגיע בחיים".
השניים הגיעו אליי להליך גישור וכבר בהתחלה הסברתי לאיש שהסכם הממון אינו קביל. הסיבה: בזמן החתימה לא קיבלה האישה ייעוץ משפטי, לא שלטה בשפת ההסכם, לא הבינה לפרטים על מה חתמה ונאלצה לעשות זאת תחת לחץ כיוון שהחתונה הותנתה בחתימתה. האיש הבין לבסוף כי עליו לתת לאם ילדיו הרבה יותר ממה שתכנן מלכתחילה, וכך היה.