“היי יעל, לצערי לא נוכל להגיע השבוע, אנחנו עם הנכדים”.
“נפלא”, אני אומרת, “תהנו, תבלו ביחד, תעשו לכם זמן איכות”.
“ממש! נראהלך?! אנחנו רצים אחריהם כמו שומרים בבית סוהר, בקניון ורק מתפללים שהיום הזה יגמר בשלום”.
שיחה שאני מכירה לקראת החופש הגדול וחוזרת על עצמה שוב ושוב…
כשאנחנו עושים משהו באהבה אמיתית אך מלא בחששות ולחץ, או חוסר רצון או דאגה גדולה - אנחנו מפספסים את מהות העיניין. החופש הגדול הוא משימה שיש “לעשות” אותה, אך בד בבד אפשר גם להפוך אותה לחוויה ערכית, מעצימה ומקרבת. להיות“בייביסיטר” זה נחמד לפרקים, אך להיות דמות משמעותית בחייו של אדם, בטח אם הוא צעיר - זה אולי תמצית האושר במערכת יחסים.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
הקטנים-גדולים האלה שאנחנו מבלים איתם את הקיץ יודעים כבר הכל…האומנם?! תמיד בהרצאות או בסדנאות וגם בטיפול הפרטני אני מחדדת את המושג “מודלינג” - דוגמא. הקטנים-גדולים מסתכלים עלינו גם כשאנחנו חושבים שהם עמוק במסך או בכלל עם חברים בחדר השני. יש להם סנסורים מפותחים והם קולטים הכל. הכל. אנחנו מאגר החיים והידע והם שואבים מאיתנו כל דבר קטן שיעלה ויצוץ בהם כשהם יהיו בוגרים. אני חושבת שזה משהו שחשוב לזכור.
החלטתי “להרים את הכפפה” ולחפש מענה איכותי, מהנה, משעשע, במזגן, בלי עלויות- לפעילות משותפת שלסבים וסבתות עם הנכדים שלהם בחופש הגדול ובכלל.
אני משתפת אתכם, כקוראים ותיקים שלי, בחוברת המיוחדת הזו שהוכנה עבורכם. תציצו, נראה לי שיהיה דבר או שניים שתוכלו לקחת משם. היכנסו ללינק ותוכלו לבחור את הפעילות שמוצאת חן בעינכם. אתם רשאים ומוזמנים באהבה לעשות שינויים, להתאים לצרכים שלכם, לפתח ולחשוב על כיוונים נוספים - עשו בה כרצונכם. מבחינתי היא שלכם. שיהיה חופש נפלא, מעצים, איכותי ומלא בתוכן ואהבה.
יעל חביב - מפגשים ברומו של גיל. הרצאות, סדנאות, ייעוץ זוגי ואישי. ניתן ליצור קשר במייל, בפייסבוק או בטלפון 050-6803313.