את קיץ 2020 פתחנו יחד עם העולם כולו בתוך הבתים, מסוגרים ועוקבים אחר הוראות משרד הבריאות. עתה, עם החזרה הזהירה לשגרה, אנו מוצאים את עצמנו ממש בתוך הקיץ. לצד חשיבותן של קרני השמש לבריאותנו וליצור ויטמין D, חשיפה ממושכת לשמש, בטח כשמדובר בחשיפה יומיומית, מזיקה ופוגעת בעור, גם כשאנחנו עוטים על עצמנו מסיכה ומשקפי שמש. אז מה התחדש על המדפים בתחום מוצרי ההגנה מהשמש, וכמה זה יעלה לכם?
5 צפייה בגלריה
ביופור. קרם הגנה בטכנולוגיה חדשנית
ביופור. קרם הגנה בטכנולוגיה חדשנית
ביופור. קרם הגנה בטכנולוגיה חדשנית
(צילום: אמיר יהל)

מהזול ליקר

ד"ר פישר אולטרסול מציע שלוש סדרות להגנה מהשמש. אולטרסול SPECTRUM – הסדרה מסייעת בהגנה גם מפני קרינת HEV בשילוב הגנה מוגברת במיוחד של SPF50+. הסדרה כוללת ספריי שקוף, ספריי שקוף, תחליב הגנה וקרם פנים, החל מ- 59.90 שקלים. ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול Free ומשיקה את אולטרסול Free Kids - סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים בעלי עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. החל מ- 49.90 שקלים. אולטרסול בייבינטורל היא סדרת הגנה משמש לתינוקות בעלת 100% מסנני קרינה טבעיים המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (SPF50+) יש לציין כי קרם הפנים נבדק אופטלמולוגית על ידי רופא עיניים מוסמך והוא מתאים לשימוש באזור העיניים. המוצרים בסדרה מועשרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור, החל מ- 54.90 שקלים.
5 צפייה בגלריה
ד"ר פישר אולטראסול
ד"ר פישר אולטראסול
ד"ר פישר אולטרסול
(יח"צ)
קרם לחות והגנה עם SPF 25 מסדרת ®Hydro Boost של ניוטרוג'ינה יעניק הגנה שח SPF25 ויספק גם לחות לעור והגנה מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעור. מחיר מומלץ: 81.90 שקלים.
מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה מרחיב את סדרת מוצרי אנתליוס להגנה מפני השמש ומשיק שני תחליבי הגנה לפנים מהשמש SPF50+, המשלבים חדשנות טכנולוגית מתקדמת המאפשרת מריחת קרם הגנה לפנים במרקם קליל ועם הגנה גבוהה ביותר כנגד קרני UVA ו- UVB: אנתליוס פלואיד לבן ואנתליוס פלואיד עם גוון קל. התחליבים מגיעים במקרם שאינו דביק, אינו שומני ולא משאיר סימנים לבנים. מחיר: 99 שקלים (50 מ"ל).
Oily OR של דוקטור עור הוא תחליב הגנה מהשמש לעור שמן ומעורב SPF30 בנוסחה ייחודית נטולת שומן המעניקה מעניק הגנה רחבת טווח מקרני UVA/UVB. רמת הגנה גבוהה BROAD SPECTRUM. התחליב עמיד במים ומועשר בוויטמין E, נוגד חמצון הידוע כמסייע לחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי הסביבה ופרו ויטמין B5 , הידוע כמסייע להרגעת העור. מחיר מומלץ: 100 שקלים (50 מ"ל).
מוסטלה מציעה תחליב להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF 50+ המותאם במיוחד לתינוקות וילדים. התחליב השקוף מתאים לכל הגוף, ומועשר בשמן אבוקדו המחזק את מחסום העור ובוויטמין E, המסייע במניעת פגיעה בעור. מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקלים (100 מ"ל).
מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מרחיב את סדרת מוצרי השמש אידיאל סוליי ומשיק סדרת מים סולאריים הכוללת שלושה מוצרים חדשים: ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF30 עם בטא-קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר, ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF30 עם חומצה היאלורונית להענקת לחות לעור, ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF30 עם פוליפנולים מפרי האוכמניות עם נוגדי חימצון. מחיר מומלץ: 109 שקלים (200 מ"ל).
5 צפייה בגלריה
מותג הטיפוח וישי משיק ספריי מים סולארים
מותג הטיפוח וישי משיק ספריי מים סולארים
מותג הטיפוח וישי משיק ספריי מים סולארים
(יח"צ)

קליניק מציעה Mineral Fluid For Face SPF 50 תכשיר הגנה מינרלי קליל ונוח לפנים, בעל מקדם הגנה SPF 50 שמותאם גם לעור רגיש במיוחד וגם לשימוש באזור העיניים. בעל טכנולוגיית Invisible Shield המהווה הגנה בלתי נראית לכל גווני העור ומתחילה לפעול במיידי. לשימוש מגיל 6 חודשים ומעלה. מחיר: 115 שקלים.
בובי בראון מציעה קרם בסביב לאיפור עם מקדם הגנה SPF 50 PRIMER PLUS PROTECTION המעניק הגנה רחבה ( UVA+UVB ) בכדי למנוע הזדקנות מוקדמת של העור והופעת כתמים/כוויות כתוצאה מחשיפה לשמש. מחיר: 139 שקלים.
חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור משיקה מוצר חדשני: קרם הגנה מהשמש 30SPF בטכנולוגיית SAFE SPF , המתאים גם לתינוקות (מעל גיל חצי שנה). הקרם מוצע בשני גדלים: 100 מ"ל ו- 50 מ"ל. הטכנולוגיה החדשנית יוצרת קיפסול של המרכיבים, הבולעים את קרינת UV. הקיפסול מונע מגע בעור ולכן מלבד ההגנה מקרני השמש הן הקצרות והן הארוכות הוא גם מונע גירויים, פריחות ונזק לעור. בנוסף, הקיפסול מאפשר פיזור אחיד של החומר ויוצר הגנה הרמטית מושלמת, עמידות מקסימלית וללא ברק על העור. קרם ההגנה מגיע ללא צבע או עם צבע עור כקרם BB. מחיר: 120-160 שקלים.

5 צפייה בגלריה
תחליבי הגנה מהשמש
תחליבי הגנה מהשמש
תחליבי הגנה מהשמש
(יח"צ)

OLAY משיקה בישראל לרגל הקיץ את OLAY רג'נריסט WHIP, קרם לחות פעיל המספק הגנה מלאה מהשמש עם SPF30 ואנטי-אייג'ינג מתקדם עם טכנולוגיית ה-Active Rush. הקרם קליל ואינו מכביד עם העור. מחיר: 159.90 שקלים.
Kiehl's מותג הטיפוח הניו יורקי משיק גרסה חדשה של Ultra Light Daily UV Defense SPF 50. מדובר בקרם פנים עם פורמולה סופר קלילה בשילוב נוגד החימצון העוצמתי של ויטמין E, המעניקה הגנה מפני קרני UVB וקרני UVA קצרות וכעת גם קרני UVA ארוכות. מחיר: 195 שקלים (60 מ"ל).
מותג הקוסמטיקה HL מציג קרם רב תועלתי ייחודי המעניק אפקט מייק אפ טבעי בשילוב הגנה מושלמת מהשמש וצמצום קמטים המעניק הגנה גבוהה מהשמש SPF50. הקרם בעל הטקסטורה הדקיקה שלא מורגשת כמעט על העור, מעניק כיסוי מייק אפ טבעי בעלת יכולת לכסותת פגמי עור ברמה גבוהה והוא גם מעשיר את העור בלחות. ניתן להשיג בשני גוונים הניתנים לבחירה, בצבע לייט או מדיום בהתאם לגוון העור. מחירו: 210 שקלים לבקבוק בנפח 50 מ"ל.
חברת "לבנדר" המתמחה בייצור ושיווק מוצרי טואלטיקה טריים ו-100% טבעיים משיקה בימים אלו שני תכשירי הגנה מהשמש, המתכתבים עם ערכי המותג. המוצרים מיוצרים מ- 100% חומרים פעילים ומכילים חומרים ממקור טבעי בלבד. קרם הגנה טבעי לפנים – מינרלי אנטיאייג’ינג SPF30, המכיל גם מיצוי האסטקסנטין מיצוי האצה האדומה – מזון העל לעור ולגוף ומותיר אותו אלסטי ורך יחד עם פעילות אנטיאוקסידנטית וניטרול רדיקלים חופשיים עוצמתיים העוזרים במניעת הזדקנות העור. הקרם מספק הגנה מקרינת UVA גבוהה בהרבה מדרישות התקן, הגנה חשובה למניעת פגיעה לאורך זמן בעור. מחיר: 229 שקלים (30 מ"ל). טבע סאן קרם הגנה טבעי מינרלי SPF50 הוא קרם הגנה טבעי ללא כימיקלים, מרוכז פי 5 מהמוצרים המקבילים בשוק ומיועד גם לתינוקות מגיל חצי שנה. הקרם יוצר שכבה כמעט שקופה לחלוטין ולכן אינו נראה על עור הגוף. מחיר: 90 שקלים (50 מ"ל).
DayWear- Hydration Sorbet של אסתי לאודר הוא קרם במרקם סורבה המעניק לחות ל-72 שעות, מועשר בנוגדי חמצון ובעל מקדם הגנה SPF 15. מחיר: 220 שקלים.

5 צפייה בגלריה
תחליבי הגנה עם פעולה כפולה
תחליבי הגנה עם פעולה כפולה
תחליבי הגנה עם פעולה כפולה
(יח"צ)

דרמלוג'יקה משיק עם פתיחת הקיץ תכשיר הגנה חדשני invisible physical defense 30 - קרם הגנה פיזיקלי בלתי נראה המבוסס על מינרלים הנשארים על גבי העור ומונעים את חדירת קרני ה UV. בבסיסו תחמוצת אבץ, zinc oxide אחד ממסנני הקרינה יעילים ביותר, המספק הגנה רחבה מפני קרני UVA ו-UVB. תחמוצת אבץ ידועה גם כמגן מפני אור כחול, מה שהופך את התכשיר לבחירה אידאלית. הקרם בלתי נראה ומשתלב בקלות בכל גוון עור. מחיר: 270 שקלים (50 מ"ל).