עדי דימנט, סטודנט שנה א' לתואר ראשון בבית ספר אפי ארזי למדעי המחשב - הבינתחומי הרצליה, הקים ביחד עם סטודנטים נוספים את Smile - מיזם חברתי ללא מטרות רווח ששם לעצמו מטרה לתת רוח גבית לעסקים קטנים ובינוניים שנפגעים כלכלית ממשבר הקורונה.
1 צפייה בגלריה
עדי דימנט
עדי דימנט
עדי דימנט
(צילום: המרכז הבינתחומי)
דימנט: "העסקים הקטנים והבינוניים הם אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של המשק הישראלי. המיזם נועד לעזור לעסקים לשמור את הראש מעל המים על ידי שמירה על תזרים כלכלי שמתבצע בשיטת רכישת שוברים והטבות לרכישות עתידיות" מספר עדי. "הלקוחות מקבלים את הזכות לעזור בצורה ישירה לעסקים אליהם התחברו ומקבלים ערך עתידי לכספם אותו יממשו בעת חזרת העסק לתפקוד".
איך זה עובד?
"באתר האינטרנט שהקמנו (מצורף קישור), כל בעל עסק יכול לפרסם את שירותיו בחינם ולאפשר מכירה של שוברים ו/או הטבות שהלקוחות יוכלו לממש מיד לאחר המשבר, לדוגמה: “קנה שובר ב- 100 שקלים ובעתיד תוכל לממש 130 שקלים בבית העסק". מכירות אלו ישמשו תזרים מזומנים (“סוג של הלוואות מהציבור”) גם כאשר העסק סגור ובכך יאפשרו להתמודד בצורה יעילה יותר עם המשבר.
"הפלטפורמה פשוטה וידידותית למשתמש, ותציע שוברים והטבות בעלות מוזלת כשהתשלום מתבצע ישירות מול בית העסק, כך ש 100% מהכסף יגיע לבעל העסק. פתרון ישיר זה יוצר קירוב לבבות וערבות הדדית ובעל העסק יכול להודות ללקוח באופן אישי".
לאתר smile לבעלי עסקים ולקוחות - לחצו כאן.