קבוצת בריל משיקה בימים אלה אתר קניות און ליין תחת השם: STEPIN, אתר נעליים חדשני, שמהווה את אתר הסחר למכירת נעליים הגדול בישראל, וניתן לרכוש בו מותגים בינלאומיים, מותגים מקומיים ואת מותגי קבוצת בריל. על פיתוח האתר, שוקדים כבר שנה בהשקעה הנאמדת בכ-2 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
למעלה מ 40 מותגים - אתר הנעליים החדש STEPIN. יח"צ
למעלה מ 40 מותגים - אתר הנעליים החדש STEPIN. יח"צ
למעלה מ 40 מותגים - אתר הנעליים החדש STEPIN. יח"צ
האתר, שמושק תחת הכותרת: "100 חנויות נעליים בקליק אחד" – מאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ ומציע למעלה מ 1,500 דגמים בקטגוריות שונות: נעלי ספורט, נעלי נוחות, סניקרס, נעלי עקב, נעלי מטיילים, נעלי אופנה, נעלי הליכה, נעלי ילדיםועוד. בין המותגים שתוכלו למצוא בו: ניין ווסט, אן קליין, גאס, מארק פישר, האש פפיש, קאטרפילר, לי קופר, גלי, קנדל וקיילי, טימברלנד, איזי ספיריט ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף, תשיק הקבוצה מותג נעלים פרטי תחת השם STEPIN אשר יימכר באתר באופן בלעדי.
בין המבצעים שמצאנו באתר: נעלי ערב של המותג ניין ווסט רק ב-149.90 במקום 449.90 שקל, סנדלי סטילטו של המותג גאסב 149.90 שקל במקום 549.90 שקל, נעלי סניקרס טימברלנד ב 299.90 במקום 499.90 שקל.
"לאתר החדש של בריל יש כמה יתרונות בולטים" אומר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל "האתר יציע את המגוון הגדול ביותר של נעליים ברמות מחיר שונות ובמחירים אטרקטיביים בכל קטגוריה ולכל מטרה" עוד מוסיף איתמר: "האתר החדש ייספק אפשרות ייחודית של החלפה או החזרה של פריטים ב-100 נקודות מכירה זמינות בפריסה ארצית ואפשרות החזרה והחלפה עד 365 יום." עוד אמר: "בקרוב האתר יהיה אתר הסחר היחידי בישראל שיהיה ניתן לאסוף את החבילה בכל אחד מהסניפים בפריסה ארצית."