חברת רדוור, העוסקת בתחום הסייבר מפתחת מנגנוני אבטחה, ניתוב וניהול תעבורה ברשת, ומשכילה להוביל טכנולוגית ובכך להמציא את עצמה כל פעם מחדש. החברה שהוקמה בשנת 1997 ונמצאת בטופ החברות העולמיות בתחומה לפי GARTNER , FORTRESS, ומעריכים חיצוניים נוספים מספקת הגנה היקפית ברחבי הרשת שמעטים הספקים בעולם המסוגלים לתת, כולל פיתוח פתרונות אבטחה לטכנולוגיית העתיד – G5. "האנשים הטובים שמחפשים אתגר וחדשנות בתעשיית ההייטק מוזמנים למצוא את מקומם אצלנו", אומר ד"ר דוד אביב, המשמש CTO של רדוור.
רדוור התמקדה בתחילת דרכה בניתוב וניהול תעבורת אפליקציות. מאז התפתחה לכיוון הסייבר. "היינו הראשונים להכניס את המונח התנהגות – behavior, ולזהות לפיה דפוסי התקפות", מסביר אביב. "היכולת האחרונה שלנו היא לזהות התקפות בתוך תעבורה מוצפנת - מבלי לפענח את התנועה. זה משמר את העליונות הטכנולוגית שלנו, כשהמגמה היא להרחיב אותה לתחומים נוספים ". "אחרי שרכשנו את ShieldSquare, חברת סטארטאפ שפועלת בהודו, הוספנו שכבה של זיהוי ומניעת בוטים (Anti-bot) ובכך השלמנו את מעטפת הגנה המאפשרת ללקוחות שלנו לשמור על זמינות האתרים ברשת".
את השינויים, ובהם עולם הווירטואלי המתפתח והמעבר לענן, זיהתה רדוור בזמן. "התחלנו לבנות שירות ענן הפכנו מחברה של חומרה ותוכנה לחברה שיש לה גם זרוע ביצועית, כאשר הפלטפורמה בענן מספקת שרותי אבטחה רב-שכבתיים כגון: .DDoS, WAF, Anti-bot כמו-כן אנו משתמשים בטכנולגיית הענן כ"מפעל יצור" לשרותי סייבר מתקדמים באמצעות יכולות איסוף והתכת מידע מתקדמות המתבססות על טכנולוגיות לימוד-מכונה.
המעבר לענן מייצר איומים נוספים ושונים במהותם מהאיומים שהורגלנו אליהם בסביבת הדאטה-סנטר המסורתי. בין היתר, משום שהפעולות בענן נעשות מבחוץ באמצעות ממשקי ענן ( API’s), מה שמאפשר לגורמים עוינים להתחזות ולהשתלט על משאבים בענן כדי לגנוב מידע קריטי המיוצר ומאוכסן בענן, לשבש פעילות או לגנוב משאבי ענן למטרות כגון כריית מטבעות קריפטולוגיים. כפתרון לתחום המתהווה והחדשני, רכשה רדוור את "Seculert , סטארט-אפ ישראלי.
"באמצעות הרכישה והמפתחים המצויינים של רדוור פיתחנו מוצר שנקרא Cloud Workload Protection המאפשר לנו להרחיב את מעטפת ההגנה הארגונית מרמת הדאטה-סנטר ולתת מענה לשימוש ההולך וגובר בענן הציבורי. כמו-כן, הרחבנו את מסגרת הפתרונות העסקיים לחברות חדשות מבוססות ענן Born in the cloud)). היכולת לתת מעטפת הגנה שכוללת את הדאטה-סנטר, הענן הציבורי ואת פלטפורמת שרות הענן שלנו. ,המשולש הזה מאפשר הרמוניזציית יכולות שמעט מאוד חברות בעולם יכולים לספק", מסביר אביב.
הזירה החדשה כיום היא Edge-cloud/ G5.
"הפתרון שלנו משתלב בסביבה הזו ונותן מענה לאיומים המתהווים בזירה החדשה הזו ולכל סוגי ההתקפות אם ברמת תשתית ה-G5, האפליקציה, התקפות ממוקדמות על הענן הציבורי, זיהוי ואבחון של בוטים ועוד., ואנחנו מקבלים פידבקים חיוביים מאוד מהשוק על התוכנית האחרונה".
גם שיטת העבודה שלכם שונה ממה שנהוג בהייטק.
"אנחנו פועלים בשיטה של אינקובציות שמאפשר קצב של סטארט אפ, וזה אומר מהר וחדשני. יש כאן פתיחות רבה לכל רעיון מכל עובד וכל רעיון יכול להגיע לרמת פיתוח. זו גם הסיבה שנשארים לעבוד כאן פי 2 מהממוצע בשוק הסייבר".
זה נשמע מאוד ייחודי בנוף ההייטק.
"אנחנו דוגלים בחדשנות ובשיטה הזו אנחנו מסוגלים לעשות דברים שחולמים עליהם ולהאיץ את הפיתוח. מרכז הפיתוח שלנו יישאר בישראל ואנחנו צריכים את הטובים שבטובים, שיכולים לייצר מנוף כלכלי אדיר למדינה כולה. אנחנו כל הזמן גדלים ומגייסים אנשי תוכנה מוכשרים מכל המגזרים".
ת"ז רדוור
שנת הקמה: 1997
מספר עובדים: כ-1100
מקום: רמת החיל תל אביב
מחוץ לישראל: מעל 30 משרדים ובהם בניו יורק, קליפורניה, קנדה, הונג קונג וברחבי אסיה, אירופה, דרום אמריקה ועוד.