בחג הזה רשת "חצי חינם" ותיאטרון הילדים הישראלי מזמינים אתכם לפגוש אונליין את ענבלי ופיטר הארנב, מוגלי בהפקה חדשה לספר הג'ונגל, לשיר עם אופיר את תירס חם וגם לחפש את הזאב עם כיפה אדומה, לצחוק עם טופי וליקריץ, לגלות את מגפי הקסם של החתול ולמצוא את פרח לב הזהב ואיך אפשר בלי להכיר את המלך שתמיד רצה בגדים חדשים.
תיאטרון הילדים הישראלי הפיק, צילם וערך את מיטב הצגות הילדים האהובות והאיכותיות ורשת "חצי חינם", כמיטב המסורת, ממשיכה להעניק הטבות ייחודיות לקהל לקוחותיה. בחנוכה הזה תוכלו ליהנות מ-8 הצגות ילדים, אחת לכל יום מימי החנוכה, שנועדו להעביר לקהל לקוחות הרשת את החג עם חיוך על הפנים ולהוקיר תודה לענף התרבות הישראלי שבזכות יוזמות כאלה ממשיך לפעול ולהאיר לכולנו את חג החנוכה.

1 צפייה בגלריה
פיטר הארנב
פיטר הארנב
פיטר הארנב
(צילום מתוך הכרזה)

ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות 2 אופציות לרכישה: הצגת ילדים אחת או חבילה של 8 הצגות לחג (הצגה לכל יום). הצפייה תתבצע באופן מקוון באתר: https://hanukkah-kids.co.il.
בעת הרכישה, לקוחות רשת חצי חינם שייכנסו לאתר יצטרכו לבחור ב: יש לי מפתח ואז להקיש את הקוד שקיבלו בעת רכישת כרטיס ההצגה (הקודים מחולקים לקוד הצגה אחת/קוד לחבילה של 8 הצגות).
מחירי הצגות אונליין:
• הצגה אחת: מחיר רגיל 49 שקלים, מחיר חצי חינם 9.90 שקלים.
• חבילה משפחתית (8 הצגות): מחיר רגיל 89 שקלים, מחיר חצי חינם 29.90 שקלים.
אורית שלום בג, סמנכ"לית השיווק והסחר ברשת חצי חינם: "במיוחד בחג הזה, חשוב לנו לשמור על המסורת של הצגות חנוכה. השנה אנחנו מציעים לקהל לקוחותינו הטבה אטרקטיבית על סדרה של 8 הצגות איכותיות לצפייה אונליין במחיר שנגיש לכל כיס. חשוב לי מאוד לשתף שמאחורי ההצגות עומדים מאות אנשים שעובדים בתעשיית התרבות והבידור. ובתקופה מורכבת זו אנחנו רואים חשיבות רבה להיות חלק בפרויקט שיכול לסייע להם אפילו במעט. כולם מוזמנים להגיע לקנות כרטיסים בסניפי חצי חינם , גם הילדים יהנו מהצגות יפות שכולנו גדלנו עליהם וגם נתמוך ככל שניתן בתעשיית התרבות בישראל״.
סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ: חולון, רחוב המרכבה 31 / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים / פתח תקווה, ראשון לציון 1.