שיר השמות (אנגליה, 2020)

לאורך חייו חש מרטין סימונדס רדוף ע"י היעלמותו המסתורית של חברו היקר אותו הוקיר כאחיו, דווידל רפפורט; יהודי פולני ונגן כינור וירטואוז, שבשנת 1951 נעלמו עקבותיו זמן קצר לפני קונצרט בלונדון אשר היה אמור להזניק את הקריירה שלו. 35 שנים לאחר מכן, מרטין מגלה שדווידל נותר בחיים ויוצא למסע בין יבשתי אובססיבי על מנת למצוא אותו ולהבין מדוע עזב.
בימוי: פרנסואה ג'ראר. שחקנים: טים רות, קלייב אואן, קתרין מק'קורמק.

בלתי נראה (ארה"ב, 2020)

כאשר האקס המתעלל של ססיליה מתאבד ומשאירה את הונו, היא חושדת שמותו היה מתיחה. ככל שסדרת צירופי מקרים קטלניים מתחילים להתרחש, ססיליה פועלת להוכיח שהיא ניצודה על ידי מישהו שאיש אינו יכול לראות.
בימוי: לי וואנל. שחקנים: אליזבת' מוס, אוליבר ג'קסון-כהן, אלדיס הודג'.

15 שנה (ישראל, 2019)

יואב שולט בכל מה שהוא רוצה בחיים -בגיל 42 יש לו קריירה מוצלחת כאדריכל, זוגיות אוהבת בת 15 שנה עם דן וחברה הכי טובה - עלמה, אמנית מוערכת שמשמשת לו כאם ואחות. אבל כשעלמה מכריזה שהיא בהריון, שדים רדומים מתעוררים מתחת לפני השטח. בדיקה רפואית שיואב עובר מערערת את ביטחונו. בנוסף, דן מתחיל לדבר על ילדים ויואב מאבד שליטה. הוא מרגיש נבגד, הקעקע נשמטת מתחת לרגליו, וחייו המהודקים מתחילים להיפרם במהירות. מכאן הדרך להרס עצמי בלתי נמנעת.
בימוי: יובל הדדי. שחקנים: עודד לאופולד, אודי פרסי, רותי אסרסאי.

עושים שכונה (צרפת / בלגיה, 2020)

פרד ברטל הוא המנהל הכריזמטי של משרד פרסום פריזאי. אחרי שבפשיטה של רשויות המס נתגלו אי סדרים בחברה, נאלצים להעביר את המשרדים בן לילה לפרבר הידוע לשמצה לה קורנב. פרד מוביל את משימת המעבר לשכונה החדשה, שם הצוות פוגש את סמי, צעיר שגדל בפרברים, שמציע להם להדריך אותם וללמד את החוקים הבלתי כתובים של הסביבה החדשה.
בימוי: מוחמד חמידי. שחקנים: ז'יל ללוש, מאליק בנטאלה, קאמי לו.