אם לרגע חשבנו שנוכל לשוב אל בתי הקולנוע או אולמות התיאטרון, מצאנו את עצמנו בחזרה על הספה מול הטלוויזיה. אז בזמן שכולנו שומרים על הבריאות ועל ריחוק חברתי, אפשר לראות בכך גם הזדמנות להשלים כמה חוסרים מספריית הקולנוע של נטפליקס.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)
הכינו את הפופקורן, הנה ההמלצות שלנו:

האירי

רוברט דה נירו, אל פצ'ינו וג'ו פשי הם כבר סיבה מספיק טובה לצפות בסרט שאורכו כ-3 וחצי שעות. את הסרט הפיק וביים מרטין סקורסזה והוא מבוסס על ספר הזיכרונות משנת 2004 "שמעתי שאתה צובע בתים" מאת צ'ארלס ברנדט. הסרט מגולל את סיפורו של הרוצח השכיר פרנק שירן שנזכר בסודות ששמר כחבר נאמן במשפחת הפשע בופלינו. עלילת הסרט מתפרשת על פני עשרות שנים ומתעדת את אחת התעלומות הבלתי-פתורות הגדולות בתולדות אמריקה: היעלמותו של ג'ימי הופה, נשיא איגוד נהגי התובלה. הסרט לוקח את הצופים למסע יוצא דופן במסדרונות הנחבאים של הפשע המאורגן: הדינמיקה הפנימית, היריבויות והקשרים לפוליטיקאים מן השורה. 


רומא

אחד הסרטים המדוברים שיצאו בנטפליקס במקביל ליציאתם לבתי הקולנוע. זהו סרטו האישי ביותר עד כה של הבמאי והתסריטאי זוכה האוסקר אלפונסו קוארון העוקב אחרי קליאו, מנהלת משק בית אצל משפחה בשכונת המעמד הבינוני קולוניה רומא שבמקסיקו סיטי. קוארון, במכתב האהבה הזה אל הנשים שגידלו אותו, שואב מילדותו שלו כדי ליצור דיוקן מלא חיים ומרגש של מצוקה משפחתית והיררכיה חברתית בתקופת הסערות הפוליטיות של מקסיקו בשנות ה-70.


סיפור נישואים

הקולנוען נואה באומבך, שהיה מועמד לפרס האוסקר, משרטט דיוקן נוקב ומלא חמלה של נישואים שמתפרקים ושל משפחה שנשארת ביחד, בסרט שהוא סמי-אוטוביוגרפיה על חייו. בסרט מככבים סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר, שמגלמים את ניקול וצ'ארלי, שחקנית ובמאי שעובדים ביחד בתיאטרון אותו מנהל צ'רלי, נשואים וגרים יחד בניו יורק עם בנם הנרי. לאחר שניקול מקבלת הצעת עבודה בלוס אנג'לס ועוברת עם בנם לשם, מתחיל בין השניים מאבק גירושים מכוער על המקום בו יגדל הילד.


קופסת הציפורים

סנדרה בולוק מככבת במותחן-אימה מלחיץ במיוחד. כוח מסתורי מחסל את אוכלוסיית כדור הארץ. כל מי שרואה את אותם יצורים, שלא ברור מאיפה הם הגיעו, נתקף טירוף ומתאבד. בזה אחר זה, בכל העולם, המוני בני אדם מתאבדים, עד שהניצולים מבינים שעל מנת לשרוד עליהם להסתגר בבתיהם ולעצום את העיניים כשהם יוצאים החוצה. בולוק מגלמת בסרט את מלורי, אמא לשני ילדים שמנסים בכל כוחם להגיע למקום מבטחים, תוך כדי שהם עם עיניים מכוסות.


מכאן אני ממשיך

כשאבי המשפחה נפטר, ארבעת ילדיו נאלצים להתגורר יחדיו בבית ילדותם יחד עם בני הזוג והילדים ולהשלים פערים כאשר למשוואה מתווספים האקסים, האהבות שהתפספסו והאימא שלא בוחלת בפרטים מביכים. על המסך תוכלו לראות את אדם דרייבר, ג'ייסון בייטמן, קתרין האן, רוז ביירן, טינה פיי, דקס שפרד, וג'יין פונדה.


זוג יונים

בני זוג על סף פרידה נקלעים לעלילת רצח. עכשיו הם חייבים למצוא את הרוצח ולטהר את שמם. בסרט מככבים שניים מהשמות החמים בסצנת עולם הבידור האמריקאי, איסה ריי ("לא בטוחה") וקומאיל ננג'יאני ("עמק הסיליקון").

תחרות הזמר של האירווזיון: סיפורה של FIRE SAGA

שני זמרים מעיירה קטנה מנסים להגשים את חלומם בתחרות האירוויזיון. האם הקשר ביניהם יצא ללא פגע מכל המזימות והיריבויות מאחורי הקלעים והפשלות על הבמה? סרטו של ויל פרל, שעלה ממש לאחרונה לנטפליקס, הוא פרודיה פרועה בה תוכלו לראות אפילו את נטע ברזילי שלנו.


תעלומת רצח

עוד קומדיה מתקתקה בכיכובם של אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון ולוק אוונס. שוטר ניו יורקי ואשתו הספרית יוצאים סוף-סוף לחופשה מיוחלת באירופה, אבל נאלצים להקדיש את זמנם לפענוח תעלומת רצח על סיפון יכטה של מיליארדר.


יהלום לא מלוטש

עוד סרט בכיכובו של אדם סנדלר, שלא כדאי להחמיץ, והפעם באחת ההופעות המפתיעות שלו. סנדלר מגלם תכשיטן חד-לשון מניו יורק שוקע בחובות ומסתבך עם גובים זועמים. עכשיו הוא מסכן הכול ומקווה להחזיק מעמד ולהישאר בחיים.


התפשטות

קבוצה של רופאים מומחים נמצאת במרוץ נגד השעון כדי לעצור נגיף לא מוכר שגורם להתפרצות של מגפה עולמית. נשמע לכם מוכר? המציאות שלנו הפכה לסרט שנוצר כבר בשנת 2011 והפך לאחד הסרטים הנצפים בתקופת הקורונה. בין השחקים תוכלו לראות את מריון קוטיאר, מאט דיימון ולורנס פישבורן.