שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר (ארה"ב, 2017)
לאחר שאיבד את מזלו, רוחות של ביש מזל נושבות לכיוונו של קפטן ג'ק ספארו כשרוחות רפאים של פיראטים בהנהגתו של יריבו העתיק קפטן סלזאר בורחות ממשולש השטן ונחושות להרוג כל פיראט בים, כולל אותו. תקוותו היחידה של קפטן ג'ק היא קלשונו של פוסידון, חפץ עתיק יומין המעניק לאוחז בו שליטה על הים
בימוי: ג'ף נתנזון. שחקנים: ג'וני דפ, אורלנדו בלום, ג'פרי ראש , חאוויר ברדם, פול מקארתני.
סיפור אהבה ארץ ישראלי (ישראל, 2017)
סיפור אהבתם של פנינה גרי ועלי בן צבי ז"ל, בנו של יצחק בן צבי, נשיאה השני של מדינת ישראל. העלילה מתרחשת בשנים 1947-1948, סביב האירועים הסוערים של קום המדינה. פגישה מקרית באוטובוס מציתה אהבה ממבט ראשון, בין מרגלית לעלי, פלמ"חניק מקיבוץ בית קשת. ההתקרבות בין השניים מלווה בקשיים, אך מרגלית לא מוותרת, וצומחת ביניהם אהבה גדולה. מרגלית עוברת לגור עם עלי ומנסה להסתגל לתנאים הלא מוכרים לה בחיי הקיבוץ. עלי ומרגלית מתכננים להתחתן, אך המציאות הישראלית הקשה, חזקה מאהבתם.
בימוי: דן וולמן. שחקנים: עדי בילסקי, אביב אלוש, מאיה ורטהיימר.
שעתם היפה (ארה"ב, 2017)
השנה היא 1940, לונדון, האומה הבריטית תשושה מהמלחמה. ממשלת בריטניה מנסה לעלות את מורל האומה דרך סרטי תעמולה. הסרט מלווה את קתרין, תסריטאית בצוות, ואת הדרך שלה להתבטא בקבוצה שמורכבת כולה מגברים. באקלי, תסריטאי ציני ושנון מזהה את כשרונה הטבעי של קתרין ויחד עובדים על סרט עלילתי המבוסס על הצלת דנקרק. על רקע העולם הקסום של תעשיית הקולנוע בשנות הארבעים, אנו חווים את מאבקה האישי של קתרין לביסוס מעמדה בצוות הכתיבה ובעבודה מול השחקנים את מאבקה על מקומן של הנשים, ואת יחסיה ההולכים ומסתבכים עם בעלה ועם התסריטאי הראשי.
בימוי: לון שרפינג. שחקנים: ג'מה ארטרטון, סאם קלאפלין, ביל ניי.
הילד (ארה"ב, 2016)
גרטה האמריקאית מתקבלת לעבודה כאומנת אצל משפחה בריטית. בהגיעה לבית המשפחה היא מגלה שצמד ההורים "מגדל" בובה של ילד ונוהג בה כאילו היא הייתה בשר ודם. ההתנהלות המוזרה הזאת מתבררת בהדרגה כמסוכנת, וחייה של גרטה נמצאים בסכנה.
בימוי: ויליאם ברנט בל. שחקנים: לורן קוהן, רופרט אוונס.