יואב רוזן, סגן ראש עיריית הוד השרון, התפטר מתפקידו וטוען: "חי אדיב מוביל את הוד השרון שלנו לתהום".
הבוקר (יום ב') הניח סגן ראש העיר יואב רוזן את מכתב ההתפטרות שלו. על פי המכתב, הסיבה להתפטרותו היא החלטת ראש העיר חי אדיב לבטל את ישיבת התקציב שיועדה ליום רביעי שעבר.
מתוך מכתב ההתפטרות: "במשך ארבע שנים ניסיתי לכוון אותך, להנחות אותך, להסביר לך מה נכון ומה לא. במשך ארבע שנים לא השכלת לראות זאת. בתחילה חשבתי שהנך נתון ללחצים פוליטיים. חשבתי שהזמן והניסיון שתרכוש ישנו דרכך. חשבתי והתבדתי.
"ישיבת המועצה האחרונה, בה עמדנו לדון בנושא כ"כ חשוב, תקציב העירייה לשנת 2018, היתה הקש ששבר את גב הגמל. אינני יכול לתאר במילים את תחושת האכזבה והסלידה אותה חשתי ברגע שנעלת את הישיבה וביטלת את ההצבעה על תקציב העירייה, תקציב שאינו שלך ואינו שלי. תקציב המורכב מכסף לא שלך ולא שלי. תקציב שהוא הכסף של תושבי הוד השרון".
רוזן, שהתמודד מול חי אדיב בבחירות האחרונות ואף הגיע מולו לסיבוב שני, אמר כי תחושותיו קשות במיוחד לאור העובדה שחי אדיב נכשל במבחן החשוב באמת, המבחן מול תושבי העיר.
"מה נאמר כעת לתלמידי בתי הספר שלנו? מה נאמר לניצולי השואה? מה נאמר לאוכלוסיות החלשות? מה נאמר לנהגים שתקועים בפקקים? מה נאמר לתושבים שרואים בעיניים כלות איך הוד השרון שהכירו הולכת ונעלמת? מה נאמר לתושבי השרון? אינני יכול לקחת חלק בהנהגה רופסת, חלשה שמונעת מאינטרסים צרים. אינני יכול לקחת חלק בהנהגה בה תושבי הוד השרון הם רק כלי במשחק פוליטי מסוכן".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "ברור לכולם כי בשנת בחירות אין ברירה למקטרגים, אלא לחפש דרכים להכפיש ולהיאחז בטענות שווא אך עם העשייה העירונית הנרחבת, עם הביקוש הרב וההגירה החיובית לעיר בזכות ההשקעה העירונית הענפה במערכת החינוך המצטיינת, ברווחה, בספורט, בתרבות ובאיכות החיים, לא ניתן להתווכח. אני מאחל למר יואב הצלחה בניסיון הפוליטי הנוסף אליו יצא".