1 צפייה בגלריה
יגאל הררי וננסי ברנדס. צילום: יח"צ
יגאל הררי וננסי ברנדס. צילום: יח"צ
יגאל הררי וננסי ברנדס. צילום: יח"צ
חבר המועצה יגאל הררי הכריז השבוע באופן רשמי על ריצה לראשות עיריית הוד השרון.
באירוע הרמת כוסית לקראת חג הפסח, שבו השתתפו מאות תומכים ופעילים, הודיע הררי על פתיחת הקמפיין. אורח מיוחד הגיע לברך: האומן ננסי ברנדס.
יגאל הררי (60), אב ל-3 וסב ל-5, כבר הודיע על כוונתו לרוץ לראשות העירייה לפני חודש. השבוע הוא עשה זאת באופן רשמי. הררי יליד הוד השרון וחבר מועצה ותיק בעירייה. מכהן כיום כחבר נשיאות ההסתדרות, סגן יו״ר מרחב השרון, חבר הנהלת ועד הפועל הציוני, חבר ועדת הבחירות המרכזית של הכנסת, יו״ר ועדת הנחות בארנונה ויו״ר ועדת תמיכות.
הררי אמר בנאומו: "אני מתחייב להיות ראש עיר ביצועיסט ומתחייב לכהן שתי קדנציות בלבד בהן אהפוך את העיר הוד השרון מהייסוד לטובה. אני מתכוון לפרסם לאחר חג הפסח תכנית מפתיעה ומקיפה לשינוי הוד השרון על מנת שתהיה לעיר המובילה בשרון, באיכות החיים ובחיבור לקהילה".
"אני בניגוד למועמדים האחרים אופטימי מאוד במה שאפשר לעשות פה. אני מכיר את כל המועמדים ויש לי קשר מצוין איתם וזה יעזור לי בהנהגת העיר בהמשך".
לדבריו של הררי הוא מתחייב לפעול לחישוב מחדש של צו הארנונה - הפיכת החישוב לנטו, להוזלת התעריפים לתושבי העיר. עוד מתכוון הררי לפעול להגברת הביטחון האישי ולהקים תחנת משטרה בעיר ובמקביל להציב אבטחה בלילות בכניסה לעיר.