1 צפייה בגלריה
משה חנוכה. צילום: אסף פרידמן
משה חנוכה. צילום: אסף פרידמן
משה חנוכה. צילום: אסף פרידמן
המועמד לראשות העיר משה חנוכה קרא בנאומו בוועידת אצבע הגליל בתל חי: ״אני קורא לכל המועמדים לראשות העיר לעימות פומבי״.
בשבוע שעבר, במסגרת הוועידה שנערכה במכללה האקדמית תל חי בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן, יו״ר המחנה הציוני אבי גבאי, ראש העיר ירושלים ניר ברקת ואנשי ציבור נשא חנוכה דברים במושב שעסק בעתיד השלטון המקומי.
בסוף דבריו קרא חנוכה למועמדים מולו לעימות פומבי.
״השאלה המרכזית שעומדת היום על השולחן היא מיהו האדם הנכון להוביל עיר. להנהיג עירייה. האם הותיק ביותר? הפרובוקטיבי ביותר או עתיר התארים? מכאן, אני קורא לכל 8 המועמדים לראשות העיר לבוא לעימות פומבי. לדון על תפישות עולם, תוכניות העבודה ולהתמודד עם שאלות קשות. אני מרים את הכפפה ומאמין שחברי המועמדים לא יסרבו לעימות פומבי ופתוח. מגיע לתושבי הוד השרון לראות את כל המועמדים על במה אחת״.
ממטה הבחירות של נוה גור ודרך העיר נמסר בתגובה להצעתו של חבר המועצה משה חנוכה בעניין העימות: "נשמח כמובן לנהל עימות כראוי וכמתחייב בבחירות דמוקרטיות. יחד עם זאת הבחירות עוד רחוקות, אם חנוכה היה יותר מנוסה ויותר קשוב הוא היה יודע שעימותים אמורים להתקיים לקראת סוף הבחירות, כאשר הציבור מעוניין לגבש את החלטותיו. אנחנו ממליצים לחנוכה לטפל קודם כל בשלטים שתלה בפראות על לוחות המודעות השייכים לתושבים. אחרי שינקה את הלכלוך שעשה ויתנצל בפני התושבים אולי יתייחסו אליו יותר ברצינות".