"באנו הערב כדי לומר מילה על מסר של אחדות. מסר של אנחנו פה ביחד. הימים האחרונים היו ימים של התבוננות, התכנסנו פנימה, שאלנו שאלות. שאלנו איזה עתיד אנחנו רוצים שיהיה לעיר שלנו?"
כך פתחה אמש (ב') המועמדת לראשות העירייה, יפעת קריב, את מסיבת העיתונאים בה הופיע גם נדב דואני, המועמד שהגיע במקום השלישי בבחירות לראשות העירייה, במספר אחוזים בודד אחרי קריב עצמה, והודיע אתמול על תמיכתו בה. קריב המשיכה את דבריה:
"אנחנו רוצים שתהיה פה עיר של אחדות, של קירוב לבבות, ובימים האחרונים אנחנו רואים את הסחף, את הרצון של העיר לצבוע אותה בעוד צבעים. להראות שהעיר הזו מורכבת מהמון אוכלוסיות, לא מצבע אחד... מחילונים, מדתיים, מימנים, אנשי שמאל, מאשכנזים ומספרדים, ומכל הגילאים. ואני שואלת אתכם הערב. איזו עיר אתם רוצים שתהיה לנו פה. עיר מפולגת או עיר של קצוות? ואני רוצה לומר שיש אלטרנטיבות. והערב אני מציגה את האלטרנטיבה של האיחוד. של הביחד".
1 צפייה בגלריה
ינצחו את כוכבי? דואני במטה של קריב | צילום: יח"צ
ינצחו את כוכבי? דואני במטה של קריב | צילום: יח"צ
ינצחו את כוכבי? דואני במטה של קריב | צילום: יח"צ
קריב הדגישה שתשאיר אצלה את תיק של ועדת תכנון הבנייה, וסיימה את דבריה בכותרת: "בואו לשמור על הבית". לאחר מכן הזמינה את נדב דואני לדבר ואמרה: "תודה לנדב על ה-אנחנו".
"לא רוצים עוד פלגנות": וגם הדהוד מגוטרמן
דואני אמר במהלך הערב: "הימים האחרונים היו ימים סוערים עבור כולנו, מרגשים, עם הרבה דמעות. ימים בהם התקוות והחלומות של אנשים התנפצו. אבל הגענו לרגע שבו אנחנו צריכים להכריע מה שאנחנו עושים. ותושבי הוד השרון צריכים להכריע בין שתי אלטרנטיבות. האחת המדברת על איחוד, די לפלגנות, במשך 15 שנה סבלנו מפלגנות, ואנחנו לא רוצים עוד.
"בין אלטרנטיבה שיודעת מה צריך כדי לקדם את העיר הזו, לקום בחריצות אין קץ ולעבוד עד הלילה עבור תושבי הוד השרון. אלטרנטיבה שיודעת להגיד לכולם 'אתם איתי', ואין אלטרנטיבה אחרת... יש אופציה שמסכסכת ויש אופציה שמאחדת. אנחנו צריכים להתאחד".
דואני הרחיב על כך שבעבר לא היו בהוד השרון קהילות שרבו אחת עם השנייה, בניגוד למצב הנוכחי לטענתו. דואני הוסיף: "יש כאלה שמייצרים מלחמה שלא קיימת בכלל. אנחנו נפסיק עם המלחמה הזו, ונחזור להיות קהילה שאוהבת ומחבקת ודואגת לתושבים שלנו".
יש לציין שדואני היה בעבר מספר 2 של אביבה גוטרמן, מספר 2 הנוכחית של יפעת קריב. עם תחילת הקמפיינים אמרה גוטרמן: "אין לי מילים אחרות מאשר להגיד שנדב בגד בי והחליט לא להמשיך איתי"
כאמור, יפעת קריב שגרפה 19 אחוזי תמיכה בסיבוב הראשון, תפגוש את אמיר כוכבי שצבר 29 אחוזים כאלה, בסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי הבא בין 13:00 ל-22:00.