המועמדת לראשות העירייה לשעבר, כנרת אלישע כהן, שגרפה מנדט אחד והייתה במקום השישי מבין המתמודדים על ראשות העירייה, הודיעה כי היא תומכת באמיר כוכבי בסיבוב השני.
1 צפייה בגלריה
כנרת כהן ואמיר כוכבי | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
כנרת כהן ואמיר כוכבי | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
כנרת כהן ואמיר כוכבי | צילום: באדיבות המטה של כנרת כהן
"הסיבוב הראשון במרוץ הסתיים, אבל העיר כולה ממשיכה לרחוש סביב הסיבוב השני, שיקבע מי יעצב את עתיד העיר שלנו בשנים שיבואו. חברי המועצה זוכים ללחצים, הצעות ופניות וכולם מתכננים את היום שאחרי. כמי שאוהבת את העיר הזאת, שהתנדבה בחמש השנים האחרונות למענם כמשנה לראש העיר, מחזיקת תיק המכרזים וחברה במעל ל-15 ועדות עירוניות נוספות – הדאגה שלי לעיר ותושביה לא מסתיימת עם תוצאות", אמרה אלישע כהן והוסיפה:
"מה שהניע ומניע אותי הוא אתם: התושבים, ואיך להפוך את החיים של כולנו לטובים יותר. לכן החלטתי שאיני יכולה לשבת על הגדר ועכשיו העת לאמירה ערכית לגבי מי המועמד שאני מאמינה ביכולתו להוביל את הוד השרון קדימה. המועמד הזה הוא אמיר כוכבי.
"כשאני שואלת את עצמי איזה ראש עיר, איזו מועצת עיר, תוכל לחולל מהפכה חיובית ולהוביל את העיר קדימה – אין לי ספק שאמיר כוכבי הוא הבחירה הנכונה. התמיכה שלי לא נעשית מתוקף איזה חוזה או הבטחה – מלבד שנהיה שותפים להובלת העיר קדימה ושאוכל להרחיב את העשייה שלי למען התושבים ולשמור על הדברים הטובים בעירנו, לצד מימוש חזון חדש ומרגש לעיר".
המועמד לראשות העירייה, אמיר כוכבי, אמר בעקבות הודעת התמיכה של כנרת כהן:
"בימים האחרונים אנחנו רואים את גל התמיכה העצום של התושבות והתושבים שנובע מההבנה שאפשר וצריך לנהל את העיר אחרת.
"חמשת המנדטים בהם זכינו נותנים לנו את האפשרות לעשות הסכם פוליטי אחד לפני הסיבוב השני - עם הציבור ועבורו.
"אני שמח על הודעת התמיכה של כנרת כהן שכיהנה בהתנדבות ובמסירות כחברת מועצה וכמשנה לראש העירייה. כישוריה וקשריה של כנרת בממשלה ובכנסת יוסיפו לנו כוח לקדם את התוכנית למען תושבי ותושבות העיר".
התמיכה של כהן עשויה לתת אות לבאות לגבי קואליציה אפשרית במועצת העיר, כשלאחר תמיכתה כוכבי יכול לספור 6 מנדטים אפשריים במועצה אל מול ה-5 של קריב, שקיבלה את התמיכה של דואני ביום שני האחרון. כאמור, נוה גור עם 2 מנדטים, יש (יגאל שמעון וחיים שאבי) עם 2 מנדטים, משה חנוכה עם מנדט והליכוד עם 1, עדיין לא הביעו תמיכה גורפת באף אחד מהמתמודדים ועשויים להשלים את תמונת הקואליציה של כוכבי או של קריב כשתהיה כזו.