הגבלות הקורונה הכתיבו שינויים רבים באורח החיים, כמו גם סגירת מוסדות תרבות והשכלה. למי שמאס בצפייה בסדרות ברצף ומחפש כיצד להעשיר את הידע, מציעים במוזיאון חיפה הצעה מושלמת: להיחשף להרצאות מרתקות של המרצים המבוקשים ביותר בישראל, אבל תוך שמירה על הבריאות ובלי לצאת מהבית.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בין שלל הנושאים ניתן למצוא את הרצאותיו המרתקות של האוצר, החוקר והמרצה לאמנות דוד איבגי, שבעבר שימש כאוצר הראשי של אגף נוער וחינוך במוזיאון ישראל. איבגי יחשוף את המשתתפים לאומנות ישראלית תוך שזירת תולדות העם היהודי לאורך ההיסטוריה, ויכיר למשתתפים את האמנות בראי התקופה.
שווה גם לשים לב לסדרת ההרצאות המרתקת של ד"ר דורון לוריא, אוצר ורסטורטור בכיר במוזיאון תל אביב לאמנות, שנחשב לאחד המרצים המרתקים והמבוקשים. הסגנון הביקורתי והמרתק שלו יגרום לכם לא להוריד את העיניים לרגע מהמסך.
אם אתם מחובבי המוזיקה, הטו אוזן להרצאותיו של המנצח הבכיר, פרופ' רונן בורשבסקי. הרצאות אלו, המספרות את הסיפורים שמאחורי תשע הסימפוניות של בטהובן וחושפות פרטים מעניינים אודות המוזיקאי האגדי. הרצאות נוספות ומרתקות בז'אנר המוזיקלי עוסקות בשנסונים הצרפתיים ומונחות בידי ד"ר אביב אמית.
נאמני השפה העברית, ההרצאה הבאה מיועדת בשבילכם. 'יופי של עברית' היא שמה של סדרת ההרצאות של ד"ר רוביק רוזנטל. בכל מפגש תוצג השפה העברית בראי תקופה אחרת- מימי התנ"ך, דרך התפתחות השפה ועד הסלנג הנוכחי של הדור הצעיר.
לצפייה במחירון המנוי לחץ כאן
כבר חושבים איך לחלק את הזמן בין שלל הנושאים? הסירו דאגה מליבכם. כל הרצאה, בכל נושא, נבנתה בצורה אינטגרלית, כך שניתן לצפות בה בנפרד וללא תלות.
הרצון לצרוך תרבות עשירה יותר בימים אלו הביאו את הנהלת המוזיאון לצאת במבצע חסר תקדים ולהעניק לרוכשים אפשרות כניסה לשלוש הרצאות נוספות ללא עלות בכפוף לרכישת מנוי. הרישום להרצאות פשוט ונוח והממשק ידידותי ביותר למשתמש.
גם אם לא גיליתם עניין בכל הנושאים הנוכחיים, תוקף ה'מנוי' הוארך לשנתיים כך שגם אם לא מצאתם מספיק תחומי עניין אין צורך "לבחור בכוח" ואפשר בהחלט להמתין לעונה הבאה ולנושאים מרתקים אחרים שיעלו בהמשך.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)