שוקרייה- מסעדת שוק חדשה נפתחה בהוד השרון: השוקרייה היא הפנטזיה הקולינרית של השף והבעלים ניר שלמור, שפתח אותה יחד עם שותפו אפי ישראלי, במתחם המושבה הפסטורלי בהוד השרון.
2 צפייה בגלריה
שוקרייה - בראנץ' ארוך מהרגיל
שוקרייה - בראנץ' ארוך מהרגיל
שוקרייה - בראנץ' ארוך מהרגיל
(צילום: אפיק גבאי, יח"צ)
קראו גם >>>
התפריט שהרכיב השף ניר שלמור, משלב את התפריט השוק של השוקרייה עם מנות בוקר ויוצר בראנץ' בשרי ייחודי שמתחיל בשישי בבוקר ונמשך עד שעות אחר הצהרים
שלמור התחיל עם האהבה שלו לאוכל בגיל 8, במטבח העיראקי, מאז במשך השנים הוביל מטבחים של מסעדות כמו קפה נואר, אדיסון ועוד והקים מסעדות עם השף שחר ברנע, תוך חקירה מתמדת של אוכל ומטבחם שונים.
2 צפייה בגלריה
פנטזיה קולינירית
פנטזיה קולינירית
פנטזיה קולינירית
(צילום: אפיק גבאי, יח"צ)
התפריט בשוקרייה מביא לשולחן את כל האוכל שניר שלמור אוהב, ואותו חקר וניסה במשך שנים עד שהגיע לרגע בו הרגיש שהוא יכול להגיש אותו לסועדים.
מרבית המנות של ניר מטופלות יוצאות מתנור הפחמים – ג'וספר, כך שיש להן את הצריבה והטעם הייחודי שאי אפשר להשיג בדרך אחרת. הלחמא בעג'ין עשוי מבצק ממתכון של סבתא סורית של חבר, טחינה שחורה המעורבבת עם קליפות של חצילים חרוכים, פיתה דרוזית אותה מכינים עבור ניר בכפר דרוזי, הכבד הצלוי לכדי שלמות עם תועפות בצל מטוגן, אבן היוגורט שהוא מביא ממחלבה בצפון הארץ, הירקות הנצלים למשך שעות בתנור הגחלים, הקפה המתבשל בחול לוהט. הפלייליסט האוריינטלי המתנגן ברקע, העיצוב השמח והצבעוני של המקום. כל אלה מעניקים לשוקרייה את הייחודיות שלה.
בימים אלה יוצאים בשוקרייה עם בראנץ' חדש בשישי. מהבוקר עד הצהרים, שכולו מנות שוק עם בשר ובייצים. תחת ידו המדויקת של ניר שלמור, יוצאות מהמטבח מנות בראנץ' עשירות בטעמים וייחודיות שלא נראות בבראנץ' רגיל.
ומה בתפריט:
זוג עלחם – קציצות דג פריכות ברוטב חריימה חריף על בריוש קלוי 45
כבד בקן של ציפור - כבד ובצל ברוטב יין מקופץ נח על ביצה בקן 45
Bloody eyes Sirloin - סטייק סינטה זוג עיניים ברוטב יין פירה בטטה 69
אל תתרגז יש מרגז - נקניקיות מרגז ביצה מקושקשת והום פרייז 59
בעל הבית השתגע - שקשוקה בטעמי המזרח, עם יוגורט יווני ותערובת התבלינים המיוחדת שלנו 63
לצד הבראנץ' ניתן להזמין מנות נוספות כמו לחמא בעג'ין: חתיכה ואדמונית- עגבניות, רוקט ואבן יוגורט 31 ; שזוף ועגלגל- חציל קלוי, רוקט ואבן יוגורט 31 ; קרנבל בשר- בשר טחון עם טחינה ועלים מהשוק מלמעלה 41 ; מסבחה המוגשת עם פיתות וטרשי 27 ; כל מה שעלה בחכתו סרדינים ממולאים בסחוג ירוק עטופים בציפוי קשיו ופיסטוק 59 ; צלויים- ירקות שורש על האש עם שמן זית, מלח ים וטחינה גולמית 36 ; שזיפים נהדרים - ציזיקי, קוביות סלק, שזיפים סגולים וצהובים ונגיעות ליים ומיקרו שומר 45 ; פיתה דרוזית- ממולאת בשר טלה טחון, צנוברים וחציל יושב על טחינה לבנה 36 ; צלחת אמיצים - אריסה חריפה אש וסחוג קטלני עם שני פלפלים ממזרים על האש 14 ; טרשי - מוחמצים אסליים 14.
את הבראנץ' מלווים קוקטילים של בוקר, וגם אניסים והוא מוגש בימי שישי בין השעות 10.00 ל 15.00