בעקבות התפשטות הנגיף, הצרכנים קונים לא רק פריטי אופנה או מוצרי טכנולוגיה בחנויות המקוונות, אלא גם ירקות ופירות. הזמנת פירות וירקות באינטרנט בהוד השרון נעשתה פופולרית מיום ליום. רבים מתושבי הוד השרון נוהגים להזמין תוצרת חקלאית מאתר האינטרנט של חברת ״ירק השדה״, המשווקת ירקות ופירות מהחקלאי לצרכן. לא רק פירות וירקות, גם תוספות לצד הסלט הטעים שלכם: קינואה אורגנית, קמח כוסמין אורגני, כוסמת אורגני ועוד.
2 צפייה בגלריה
ירק השדה
ירק השדה
ירק השדה
(צילום: יח"צ)
״מאז הקורונה אנחנו רואים עלייה גדולה במכירות״, כך מספר גיא כהן, המנהל את המשק המשפחתי ״ירק השדה״. ״הצרכנים בהוד השרון, ובעיקר כאלה שקבוצות סיכון כמו בני 65 ומעלה ואנשים עם מחלות רקע, מעדיפים להזמין משלוח שמגיע אליהם עד הבית במקום להגיע לסופר ההמוני״.
מהם היתרונות של הזמנת ירקות ופירות דרך חברת ״ירק השדה״? ״קודם כל אין צורך להגיע לסופרמרקטים או לשווקים שיש בהם התקהלות גדולה ולהסתכן בהידבקות בקורונה. אפשר במקום זאת להזמין תוצרת חקלאית משובחת שמגיעה עד ללקוח ללא צורך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים ולבזבז זמן. אנחנו מגדלים בעצמנו את הירקות והפירות בשטחים החקלאים שלנו ברמת השרון ובמושב תלמי יוסף שבדרום, והתוצרת שלנו מגיעה ללקוחות מיד אחרי הקטיף. כך שמי שחשובה לנו הטריות והאיכות, אנחנו הכתובת.
2 צפייה בגלריה
ירק השדה
ירק השדה
ירק השדה
(צילום: יח"צ)
חוץ מזה, אנחנו מגדלים זנים מיוחדים של ירקות ופירות לפי הרצון של הלקוחות שלנו, כמו למשל זן ייחודי של עגבניה כמו עגבניית עידן, מלפפון יפני ופפאיה אורגנית אאורה ללא גרעינים. הגידולים שלנו הם מופחתי ריסוס, ואנחנו תמיד דואגים שכל לקוח יקבל את הירקות והפירות האיכותיים ביותר״.
משלוח פירות וירקות בהוד השרון זה צעד בסיסי כדי לשמור על הבריאות. אז אם גם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של חברת ״ירק השדה״ וליהנות ממשלוח של ירקות ופירות טריים ישירות מהמשק עד לפתח הבית.