אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מנהלים חיים שגרתיים בתחושה שמשהו חסר, לא שלם, לא נוגע במטרה שלנו לגמרי. אנחנו רוצים קריירה מוצלחת ומעניינת, רוצים להיות הורים טובים יותר, בני זוג טובים יותר ולא לגמרי יודעים לזהות מה עוצר בעדנו להיות כאלה. אימון אישי יכול להיות התשובה שאנחנו מחפשים. קואצ'ינג – או בעברית אימון - זה למעשה ייעוץ. זה יכול להיות ייעוץ אישי, עסקי, הורי, זוגי ואף הוליסטי. למעשה מדובר באימון להעצמה אישית.
אם כך, אין זה פלא שלימודי קואצ'ינג הפכו להיות מקצוע מבוקש בעידן הנוכחי, עידן שבו אנשים רוצים להתאמן להצלחה, ממש כשם שהם מתאמנים כדי לשמור על אורח חיים בריא- גופני ונפשי כאחד. רבים מאתנו המבקשים לממש את עצמם ואת הפוטנציאל הגלום בהם במגוון תחומים בחיים, כאלו שרוצים להצליח בקריירה, בזוגיות, בניהול חיים מאושרים ומרגישים קצת תקועים, פונים למאמנים אישיים על מנת לעבור תהליך שיביא אותם לפריצת דרך בחייהם והשגת תוצאות רצויות. לימודי קואצ'ינג הם המסגרת שבה ניתנים הכלים התיאורטיים והמעשיים להדרכת המאמן האישי.
1 צפייה בגלריה
לימודי קואצ'ינג
לימודי קואצ'ינג
לימודי קואצ'ינג
(צילום:freepik)
לימודי קואצ'ינג- לומדים להצליח
בלימודי קואצ'ינג תוכלו ללמוד כיצד להביא אנשים לקבל החלטות ולבחור בחירות יעילות בתחומי החיים, תוך התגברות על פחדים, מחסומים רגשיים ועיכובים שונים שעומדים בדרכם למטרה ועוצרים את התקדמותם. לימודי קואצ'ינג מקנים כלים וידע כיצד להכיר לעומק את הקשיים שלנו, ללמוד להשתחרר ממחסומים פנימיים, לצמוח ולהתפתח ולשפר את חיינו.
לימודי קואצ'ינג מאפשרים תהליך התפתחותי במישור האישי והמקצועי ותהליכי מודעות עצמית המתמקדים בעתיד תוך התבוננות בהווה, הן בקרב התלמיד בלימודי קואצ'ינג והן בקרב המתאמנים.
אל תתבלבלו, לימודי קואצ'ינג הם אינם לימודי פסיכולוגיה, אלא הכשרה של מאמנים אישיים בתהליך המשלב הדרכה של המתאמן לקידום מטרות והשגת הישגים תוך הנעה לפעולה. התאמת תכנית מדויקת והגדרת משימות לביצוע הן רק חלק מתכנית האימון האישי שמטרתה להוביל להצלחה, והרי הצלחה של מתאמן היא הצלחתו של המאמן.
אם אתם מוצאים את עצמכם מקשיבים בסבלנות לאחרים, מתעניינים בעומק הקשיים שחברים שלכם מציגים בפניכם, אם אתם אלו שתמיד פונים אליהם לקבלת עצה טובה וגם נותנים אותה בשמחה, אם אתם מזוהים תמיד כבעלי נכונות לעזור, ייתכן מאוד שלימודי קואצ'ינג יכולים להתאים לכם, כי לא משנה כמה טכניקות תלמדו וכמה קורסים תעשו, אם אין לכם את ארסנל התכונות הללו, לימודי הקואצ'ינג לבדם לא יספיקו.