ארגז הכלים הביתי הוא ארגז שמשמש לא פעם ממש כארגז לעזרה ראשונה. קורה לפעמים שברז תקול לא נסגר והמים זורמים ואפילו מציפים, בעזרת פלייר פשוט אפשר יהיה להשתלט על התקלה. כך גם מדפים עמוסי בגדים עשויים לאבד משיווי משקלם ולקרוס כאשר כל מה שחסר זה פטיש ומסמר שיחזק את התומכים של המדף. כך גם סתימה בכיור או במקלחת הדורשים מעורבות של צינור לפתיחת סתימות וכן הלאה.
מסיבה זו חשוב לדאוג לציוד בסיסי מינימלי שיהיה בבית גם אם בני הבית לא ממש מקצוענים ולא תמיד יודעים מאיזה כיוון יש לאחוז כל כלי עבודה השוכן בארגזם...

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

עשה זאת בעצמך

היום ישנה מגמה מאוד בולטת בתחום תיקוני הבית כאשר אנשים מנסים להתמודד בעצמם עם תקלות מסוגים שונים. מה שמסייע בכך יותר מכל אלו הם הסרטונים ברחבי הרשת המציעים הדרכה מפורטת לכל תקלה כמעט. כך שכל אחד גם מי שטוען ששתי ידיו שמאליות, יכול להגיע בסופו של דבר לביצועים טובים ואפילו מקצועיים. אך ברור כי לשם כך חשוב לצייד את ארגז הכלים בכל מה שצריך לשם כך וזה לא כל כך הרבה...

מקדחה ומברגה

הכלים המתקדמים יותר בארגז הכלים אלו הם הכלים החשמליים. המקדחה, המברגה וכן הלאה. אלו הם בהחלט כלים שנמצאים אולי בדרגה שנייה מבחינת הדחיפות שיהיו בבית. הפטיש והמסמר, המברג הרגיל על כל הגדלים והצורות הקיימות, עשויים בהחלט לתת מענה למגוון סיטואציות. אך אנשים שמבצעים תיקונים בבית ולא פונים אל אנשי מקצוע לכל תיקון קל בבית, בהחלט יוכלו ליהנות מעבודה הרבה יותר מהירה וקלה וגם מעבודה מקצועית יותר ותוצאות יפות יותר ביחס לעבודה הידנית.
המקדחה מסוגלת ליצור את החורים בצורה מדויקת וממוקדת בלי הרבה בלגן סביב ובלי דפיקות ארוכות ומייגעות עם פטיש. כך גם ההברגות הן הרבה יתר מהירות, בלי כל יחס להברגה הנעשית באמצעות המברג. כך גם, אם יש צורך בהוצאת ברגים, המברגה תעשה את זה בצורה הרבה יותר מהירה וטובה ביחס למברג.

בוחרים מברגות של חברת מקיטה

היום כבר כולם יודעים שיש מברגות של חברת מקיטה ויש מברגות. גם אם נראה כי הדרישות מהמברגה הן לא דרישות כל כך גבוהות ואפשר בהחלט להסתדר עם מוצר באיכות בינונית, הרי שמסתבר כי ככל שהמברגה תהיה איכותית יותר, הרי שהיא תוכל לתת את המענה הנכון והטוב יותר בשטח. כי מברגה טובה היא מברגה שזמן הטעינה שלה הוא לא ארוך מידי, יש לה את ההספק הגבוה ואת הביצוע המהיר שלה. המברגה גם תאפשר לסיים את העבודה תוך זמן קצר במיוחד.
חברת מקיטה מציגה מוצרי איכות ברמה מוקפדת וגבוהה הנותנים כולם מענה מקצועי במיוחד. אין ספק ששווה בהחלט להשקיע במברגה כזו וליהנות מהתוצאות הטובות בשטח.