"אני רואה חשיבות רבה בהקניית הכלים לחיים מלאים עם טרשת נפוצה", אומרת ג'נין ווסברג, מנכ"לית ומנהלת שירות לחולים האגודה הישראלית לטרשת נפוצה, "לכן יצרנו יחד עם המרפאת לטרשת נפוצה ונוירו- אימונולוגיה במרכז הרפואי מאיר, כנס שמביא לחולים ולבני משפחותיהם את המעטפת המלאה החל מטיפולים חדשניים ומחקרים ועד ההתנהלות היומיומית ומיצוי הפוטנציאל האישי של כל מטופל".
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
ד"ר יובל כרמון, מנהל המרפאת לטרשת נפוצה ונוירו- אימונולוגיהמוסיף כי הכנס יעסוק בחדשות בנוגע לטיפולים תרופתיים בטרשת נפוצה לצד טרשת נפוצה והריון, חידושים בתחום הנוירואורולוגיה, מיניות וטרשת נפוצה ועוד נושאים מעניינים וכן טיפים, ועצות לחולים במחלה.
במסגרת הכנס יסקור ד"ר כרמון את הטיפולים החדשים והמחקרים בתחום הטרשת הנפוצה, הסקסולוגית גילה ברונר , תדבר על מיניות וטרשת נפוצה, אוסנת שיזף, עו"ס במקצועה תדבר על קשרי משפחה – המשפחה הסובבת אותנו והיחסים בתוך המשפחה, למי מספרים על המחלה ? ועוד. בתום הכנס תתקיים הרצאה שלאחריה שאלות ותשובות בנושא מימוש זכויות רפואיות בטרשת נפוצה מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות וגופים נוספים ע"י עו"ד לינוי אולניק.
כמו כן, תתקיים הרצאה מיוחדת במינה: "לגעת בפיתה"- הפסיכולוגיה של ההישג- כלים להקטנת הפער בין הפוטנציאל לביצוע בזמן אמת. ההרצאה תדבר על הכלים הפסיכולוגיים שעוזרים לנו למצות את הפוטנציאל לחיות במקסימום. בין אם בעבודה, במשפחה, בהתמודדות עם מחלה או בכל פרמטר שבו יש פער ואפשר קצת יותר. "לגעת בפיתה" הוא מודל הכשרה שנתווה על בסיס היחידות המיוחדות של צה"ל, מודל רלוונטי כמעט בכל סיטואציה בחיים בה צריכים לעמוד במשימה, בין אם זה בעולם החינוך, העסקים ואף חיי המשפחה.
הכנס הוא בשיתוף המרפאת לטרשת נפוצה ונוירו- אימונולוגיה במרכז הרפואי מאיר והאגודה הישראלית לטרשת נפוצה ובחסות חברת רוש.
מיקום הכנס: אולם קוט- בנין אשפוז ישן
שעה: 12:30 – 19:00
הרשמה : במייל – agudaims@netvision.net.il או דרך אתר האגודה הישראלית לטרשת נפוצה – www.mssociety.org.il