באירוע האופנה הייחודי "סופרמרקט" מבית היוצר של שופוני (אקספו ת"א, 20-22.2.20) יציגו כ-65 מעצבים מקומיים אופנה, אקססוריז ונעליים בהנחות של 50%-80%. לכבוד המאורע המרגש לכל חובבי וחובבות האופנה, יצאנו לבדוק מה מסתתר בארונות הבגדים של חלק מהמעצבים שיציגו ביריד.

נדב רוזנברג (34, תל אביב) NORTHERN STAR

גודל ארון הבגדים: ארון 3 דלתות.
סידור מיוחד בארון: תלייה וקיפול. כל מה שתלוי אלו פריטים עם משמעות עבורי. אני לובש כמעט אך ורק פריטים שאני מעצב, הכל מאוד צבעוני וטקסטוראלי. לכן אני משתדל לסדר את הפריטים לפי סקאלות של צבעים, כדי להרגיע את העיניים, וגם את הבעל.
הבגד הכי יקר: נעליים של PRADA, אמא קנתה לי - 600 יורו. נעלתי אותן לחתונה שלי ומאז לא יצא.
הבגד הכי זול: חגורה שקניתי ב-COLLETTE פריז המיתולגי. היא תומחרה כ-90 יורו ובקופה הופיע רק 9.

7 צפייה בגלריה
הארון של המעצב נדב רוזנברג
הארון של המעצב נדב רוזנברג
הארון של המעצב נדב רוזנברג
(פרטי)

הבגד הכי חרוש: סוויטשירט מקולקציית חורף של המותג שלי NORTHERN STAR. הסטוויטשרט כולו מושחל בעבודת יד ומדמה סריגת חוטי צמר ולורקס. עם הסוויטשרט הזה זכיתי במענק מפעל הפיס ולא הפסקתי ללבוש אותו עד שהעירו לי. הוא מאוד מזוהה עם כתב היד שלי, נוח, מלא נוכחות אך גם קל מאוד ללבוש אותו כל בוקר.
הטיפ שלי: בעייני מלתחה מושלמת מורכבת ממינון נכון של פריטים איכותיים שכל אחד באמת צריך, לצד פריטים שמשקפים אופי וסגנון.

הגר קדם (34, תל אביב) duetic

גודל ארון הבגדים: ארון איקאה 2 מטר על 1.70.
סידור מיוחד בארון: כל מה שעלול להתקמט, תלוי על קולבים, בגדי קיץ וחורף מדף מעל מדף, באמצע בגובה העיניים - בשמים, תכשיטים ואקססוריז.
הבגד הכי יקר: שמלה אדומה שתפרתי לחתונה של אחותי.
הבגד הכי זול: ג'קט ג'ינס שחור שנקנה באוקראינה
הבגד הכי חרוש: שמלת פרובנס בצבע סגול בהיר מקולקציית הקיץ הראשונה של המותג שלי. תמיד מקבלת עליה מחמאות.
הבגד הכי אהוב: שמלת סרפן צמרירית שחורה עם רוכסן בצד , מקולקציית החורף שעבר של המותג שלי.

7 צפייה בגלריה
מארון הבגדים של הגר קדם
מארון הבגדים של הגר קדם
מארון הבגדים של הגר קדם
(פרטי)

הטיפ שלי: מלתחה בסיסית של דגמים בסיסיים כמו חולצת גולף, מכופתרת, חולצת וי עמוק, טישרט לבנה, שמלת כתפיות, ג'קט עור או ג'ינס, מכנסיים בגזרה גבוהה או נמוכה. כדאי לבחור פריט בייסיק שיש לו טוויסט, למשל חולצת צווארון מכופתרת שתהיה בעלת הדפס מעניין או צווארון מיוחד, לבחור פריטים בעלי צבעוניות מגוונת אך קוהרנטית שאפשר ללבוש בשיטת הבצל, עם מראה שכבות אי אפשר לטעות.

יעל אדמוני (42, תל אביב) YAEL ADMONI

גודל הארון: ארון קיר גדול מאוד שמחולק חצי אני שמפוצץ ואין מקום וחצי שני המאוורר של הבן זוג שלי.
סידור מיוחד בארון: אין סידור מיוחד יש רק תקווה כל יום מחדש שלא התבלגן לי. המדפים מחולקים לפי עונות וכל מדף מחולק לפי חולצות ומכנסיים. כל השאר תלוי.
הבגד הכי יקר: שמלת וינטג' של Chloe שעלתה לי 1000 פלוס ולבשתי אולי פעם אחת.
הבגד הכי זול: מעיל עור אדום שקניתי בשוק הפשפשים שעלה לי 70 שקלים. מגדירה זול אך שווה.
הבגד הכי חרוש: יש לי שני פריטים שהם הכי חרושים ושניהם מאוד אהובים שניהם עיצוב שלי. אחד זו עליונית מנומרת שמתאימה לי לכל לבוש ומשדרגת לי כל הופעה והשני זה ג'קט סריג בצבע ירוק שהוא כל הזמן איתי.

7 צפייה בגלריה
המעצבת יעל אדמוני והפריטים האהובים
המעצבת יעל אדמוני והפריטים האהובים
המעצבת יעל אדמוני והפריטים האהובים
(פרטי)

הטיפ שלי: פריטים שווים, איכותיים שהם timeless שאת יודעת שתחרשי עליהם ושהם יתאימו לך לאורך תקופה. איכות ולא כמות. לא לפחד לשלב כמה הדפסים בהופעה אחת. שעושים את זה נכון זה פשוט משדרג ובכל מלתחה צריך שיהיה לפחות מנומר אחד ופסים.

מיטל רון מיטרני (41, תל אביב) SISTER M

גודל הארון: ארון קיר ענק המתפרש על קיר שלם בגודל של 4X5 מטרים.
סידור מיוחד בארון: יש לי סטנד תלייה גדול בגודל 1.80 מפוצץ עד אפס מקום בבגדים שאינם ניתנים לקיפול או שפשוט חבל לקפל, 5 מדפים גדולים לבגדים המקופלים, קומודה נפרדת המונה 5 מגירות גדולות של הלבשה תחתונה ופיצ'פקעס, לנעליים יש אחסון נפרד.
הבגד הכי יקר: שמלת ווינטאג' של GIVENCHY רכשתי את השמלה לפני שנים כשגרנו בניו-יורק , לבשתי את השמלה פעם אחת אבל אני לא מסוגלת למסור אותה כי היא ממש יפה.
הבגד הכי חרוש: ג'קט. קרדיגן של SISTER M יש לי את הג'קט הזה ב 3 צבעים בארון- שחור שהוא הכי חרוש כמוב / חרדל / כחול מלכותי , הג'קט האולטימטיבי לחורף הישראלי, עשוי מבד סופר מיוחד, חם, מתאים לכל לוק, תמיד מחמיאים לי עליו.
הפריטים הכי אהובים עלי: חולצת ה-BOW בצבע ורוד מעושן, חולצה מבד נעים בטירוף, התאהבתי השנה בצבעים הוורודים ונעלי ה CHUNKY שרכשתי השנה במילאנו.

7 צפייה בגלריה
הכי יקר והכי חרוש של מיטל רון מיטרני
הכי יקר והכי חרוש של מיטל רון מיטרני
הכי יקר והכי חרוש של מיטל רון מיטרני
(פרטי)

הטיפ שלי: לרכוש רק פריטים איכותיים בגזרות על-זמניות (כמובן שעדיף של מעצבים ישראלים), אני תמיד מעדיפה לקנות פריטים טובים שישמשו אותי לאורך זמן שלא ימאס לי מהם, שלא יהרסו לי אחרי כביסה אחת או שתיים. לא לפחד מפריטים משוגעים, תמיד טוב שיש פריטים כאלה בארון וחוץ מזה חיים פעם אחת.

נועה גלר (39, תל אביב) GALLER

גודל הארון: יש מקום לשיפור.
סידור מיוחד בארון: בגלל מחסור במקומות אחסון כל אחד מאיתנו חולק ארון עם אחד מהילדים אז אני נדחקתי לפינה עם שלושה מדפים וקצת מקום לתליה.
הבגד הכי יקר: בגד ים של האנה בלוך שקניתי לפני ההריונות במחיר מופקע ושנלבש פעם אחת בלבד.
הבגד הכי זול: עליונית משי רקומה מהממת שקיבלתי ירושה מסבתא.
הבגד הכי חרוש: ג'ינס בגזרת מאם של צ'יפ מאנדי וחולצת פסים בעיצובי.
הבגד הכי אהוב: תלוי באיזה יום שואלים אותי, כרגע זה ג'קט משובץ שעיצבתי.

7 צפייה בגלריה
היקר והחרוש של נועה גלר
היקר והחרוש של נועה גלר
היקר והחרוש של נועה גלר
(פרטי)

הטיפ שלי: בשנה האחרונה החלטתי למנמם (מושג שגנבתי מחברה) שמשמעו להשאיר את המינימום. כל השנים הייתי אגרנית חסרת תקנה עם קושי להיפרד מבגדים. התייחסתי לזה כאל אוסף. בסופו של דבר הבנתי ש 90% מהארון שלי לא בשימוש כשבפועל אני לובשת את אותם הבגדים שהכי נוחים ופרקטיים לי לחיי היום יום (מודה היו כמה פיסים בודדים שטרם שחררתי). תרמתי ומסרתי אוצרות אבל תחושת השחרור היתה מספקת.

עופרי לירן (38, הוד השרון) RELEVE

גודל הארון: לפני חודש עברנו לדירה חדשה בהוד השרון, והיה לי ברור שלפני הכל, אני רוצה חדר ארונות רק בשבילי אחד גדול, מרווח ופתוח. גודל החדר הוא 2 מטר על 1.5 בגובה 2.5 מטר. וכולל מדפים, מגירות ומקום לתלייה. לבעלי רכשתי ארון בנפרד.
סידור מיוחד: מאז ומתמיד אני שומרת על סדר בארון שלי ובארונות של כל בני המשפחה. ואני גם ממש אוהבת לסדר ולארגן אותם. זו תרפיה עבורי. אני חושבת שלולא הייתי מעצבת אופנה, יש מצב שהייתי מסדרת ארונות. אני מסדרת לפי עונה, צבעים וקטגוריית של יום-יום, ערב, ספורט ובגדי בית. בדים עדינים הולכים לתלייה.

7 צפייה בגלריה
הפריטים של עופרי לירן
הפריטים של עופרי לירן
הפריטים של עופרי לירן
(פרטי)

הבגד הכי יקר: שמלה שקניתי לחתונה של אחותי. הקרדיט למעצבת המוכשרת ורד בוחבוט ל"סטודיו וי". שמלה קייצית, אוורירית, עם חיתוכים במקומות מחמיאים בגוף.
הבגד הכי זול: מכנסיים קיציים שרכשתי ביום האחרון בחופשה בברצלונה עם בן זוגי. מכנסיים פרחוניים משולבים תחרה. אני הולכת איתם לכל מקום, הכל תלוי בשילוב של החלק העליון.

ענת פרידמן (35, ירושלים) ANAT FRIEDMAN

גודל הארון: 2 מטר על 2 מטר.
סידור מיוחד בארון: לא מפרידה בין קיץ וחורף.
הבגד הכי יקר: שמלה שחורה של איסי מיאקי.
הבגד הכי זול: חולצת קטיפה בורדו יד שנייה.

7 צפייה בגלריה
מהארון של ענת פרידמן
מהארון של ענת פרידמן
מהארון של ענת פרידמן
(פרטי, דור כהן)

הבגד הכי חרוש: חולצה מנומרת שעיצבתי לקולקציית הקיץ האחרונה, פעם ראשונה שעשיתי בגד מנומר ולמרבה הפתעתי לא הפסקתי ללבוש אותה כולל בחורף מתחת לקרדיגנים ומתי שרק אפשר.
הבגד הכי אהוב: חולצת טי מצ'וקמקת שהחרמתי לבעלי. חולצה חומה דהויה משנות ה90 שהוא הדפיס עליה את הלוגו של הלהקה האהובה עליו oasis.
הטיפ שלי: לצמצם, להתמקד, לנפות, לדייק. כל הזמן. ברגע שהתחלתי להוציא מהארון בגדים לא בשימוש ובגדים שלא מדוייקים עלי התחלתי להנות להסתכל על הארון בבוקר ולבחור בגדים עם חיוך, בלי "אוף אין לי מה ללבוש" או "איפה החולצה המכופתרת שלי" או כל דבר אחר שארון מלא ומבולגן גורם לנו להרגיש כשאנחנו עומדות חסרות אונים מולו.