הכירו את האפליקציה החדשה שאמורה לשנות לתושבי השרון וישראל בכלל את החיים, והיא כולה פרי יוזמה של תושב הרצליה: Care’ey (קארי) - הזמנת בעלי מקצוע באופן מיידי. "זה כמו גט טקסי, רק לבעלי מקצוע", אומר אחד מבעלי החברה, יריב הרוש מהרצליה.
1 צפייה בגלריה
יריב הרוש והאפליקציה. "זה התחיל כמו כל סטארטאפ, מניסיון אישי"
יריב הרוש והאפליקציה. "זה התחיל כמו כל סטארטאפ, מניסיון אישי"
יריב הרוש והאפליקציה. "זה התחיל כמו כל סטארטאפ, מניסיון אישי"
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>>>
"זה התחיל כמו כל סטארטאפ, מניסיון אישי", אומר הרוש (41), איש שיווק ויזם. "לפני מספר חודשים חמותי שמתגוררת באפקה התקשרה אלי ביום שישי בבוקר מבוהלת, לאחר שהיתה לה נזילת מים בכל הבית. זה היה בערך בשעה שבע בבוקר, בעלה היה בחו"ל והיא לא ידעה מה לעשות. עשיתי מה שכולם עושים, פתחתי גוגל והתחלתי לחפש, היו שם מלא נותני שירותים והתקשרתי אחד אחד. ההוא לא יכול, השני יכול בצהריים, שלושה בכלל לא ענו כי הם כנראה לא עובדים בשישי, עד שמצאתי אחד שאמר לי שהוא יכול להגיע עוד חצי שעה בערך. המתנו, הוא לא הגיע בזמן שאמר, התקשרנו והוא הבטיח שתוך חמש דקות הוא אצלנו. חמש הדקות האלה הפכו לשעה. הוא הגיע אליה בשמונה וחצי, ביצע את העבודה וחמותי הייתה על קוצים. היא רצתה לשלם לו בכרטיס אשראי, והאינסטלטור אמר לה שהוא מקבל רק מזומן. היא הייתה בשוק, מאיפה היא תביא מזומן, אמרה לו קח צ'ק, אמר לה שהוא לא לוקח צ'קים. בקיצור, בעלי מקצוע שעובדים בשנת 2022 בלי אפשרות תשלום באמצעים דיגיטליים? מי מסתובב היום עם כסף מזומן?".
אחרי האפיזודה הזאת, הרוש חבר למארק וויינר וגלעד גורודיסקי, חבריו מהעיר, והשלושה החליטו להשקיע בפיתוח אפליקציה שתיתן מענה לבעיה: "היא מקשרת בין תושבים לבין אנשי מקצוע מעולים בסביבה, שנבחרו בקפידה רבה ורק מחכים לקריאה ללא צורך בשיחות טלפון ובזבוז זמן יקר, במטרה למצוא את האחד שזמין לעכשיו".
איך זה עובד?
"לאחר שמציינים את סוג התקלה, האפליקציה תשלח הודעה גורפת לכל בעלי המקצוע הרלוונטים בסביבה. מי שזמין ויכול להגיע ולטפל בבעיה באופן מיידי ילחץ על כפתור 'אני זמין', ומרגע זה אפשר יהיה לראות בדיוק עוד כמה זמן הוא אצלכם בכתובת. ניתן אפילו לעקוב אחר ההתקדמות שלו במסך הטלפון, בדיוק כפי שאתם ממתינים למונית או לשליח. וזה עוד לא הכל, לאחר שאיש השירות יגיע ויאתר את הבעיה, הוא יזין את הפרטים במערכת ולאחר מכן תתבקשו לאשר את העבודה. על כל עבודה שתטופל תהיה אחריות מלאה לשנה".
מה ההבדל ביניכם לבין חברות אחרות?
"כולן חברות מרשימות וטובות בדרכן, יחד עם זאת הן רק מנגישות לך רשימה של בעלי מקצוע, ומפה אתה כלקוח צריך להתמודד לבד. איתנו אין צורך להתקשר לארבעה־חמישה אנשי מקצוע כדי לבדוק מי זמין לעכשיו, יש גם אחריות על טיב העבודה, ואם צצה בעיה אחרי שאיש המקצוע הלך, אנחנו פה. יש מגוון אפשרויות תשלום וגם מעקב בזמן אמת, לא צריך להתקשר ולשאול איפה אתה ומתי אתה מגיע".
בתחילת חודש יולי מתכוונים הרוש וחבריו להשיק את האפליקציה באזור השרון ובישראל ולאחר מכן בחו"ל: "בזכות הטלפונים החכמים והטכנולוגיה של היום, ניתן להזמין מונית מבלי לדבר עם נהג המונית, להזמין פיצה מבלי לדבר עם המסעדה, לשכור דירה בארץ אחרת מבלי לדבר עם בעל הנכס, ולכולם ניתן להעביר תשלום אונליין בצורה מאובטחת ומהירה. אז למה בעצם שלא נזמין אנשי מקצוע מעולים בלחיצת כפתור?".