מיכל אפרתי, תושבת הוד השרון, נשואה ואם ל-3, נבחרה לתפקיד מנהלת אגף החינוך של עיריית הוד השרון ותחליף את יפה עזרא שפרשה לגימלאות.
1 צפייה בגלריה
מיכל אפרתי. "נוביל את מערכת החינוך למחוזות חדשים"
מיכל אפרתי. "נוביל את מערכת החינוך למחוזות חדשים"
מיכל אפרתי. "נוביל את מערכת החינוך למחוזות חדשים"
(צילום: פרטי)
אפרתי שעוסקת בתחום החינוך מזה 25 שנים, התחילה את דרכה במערכת החינוך בתיכון הראשונים בהרצליה ובשמונה השנים האחרונות היא מנהלת את בית חינוך שש שנתי בן גוריון בפתח תקווה.
בית הספר שניהלה זכה בפרס חינוך ארצי בזכות מיזמים לאקטיביזם חברתי, חדשנות פדגוגיות, ותכניות לימודים ייחודיות ופורצות דרך אותן הובילה. כמו כן, משמשת אפרתי כחונכת פרחי הוראה מטעם המכון למנהיגות בחינוך "אבני ראשה" ומכללת בית ברל.
אפרתי נבחרה פה אחד על ידי הועדה למינוי בכירים של עיריית הוד השרון בראשות ראש העירייה אמיר כוכבי ובהשתתפות נציגות משרד הפנים.
ראש העירייה אמיר כוכבי, איחל למנהלת אגף החינוך הנכנסת הצלחה בתפקידה ואמר: "החינוך בהוד השרון הוא בראש סדר העדיפויות שלי כראש עירייה, אנו גאים בהישגי המערכת עד כה אבל נחושים שהגיע הזמן לבנות מערכת חינוכית פורצת דרך ומשנה מציאות לטובת הדורות הבאים.
"אנחנו אומנם בתקופה של מציאות מאתגרת בכל תחומי החיים בשל נגיף הקורונה שמאתגר אותנו, אבל אין לי ספק שדווקא בעת הזאת יש מקום לחדשנות, מקוריות, יזמות ותעוזה ולאחר דיונים ממושכים והיכרות מתמשכת דרכם, אני בטוח שמיכל אפרתי היא הדמות הנכונה למשימה. אני מאחל לה ולנו, להנהלת העירייה, לצוותים החינוכיים להורים ובעיקר לתלמידות ולתלמידי העיר הצלחה רבה״ כוכבי הוסיף ״זאת הזדמנות נוספת להגיד תודה ליפה עזרא שהובילה את מערכת החינוך בעיר להישגים רבים וישמר לה תמיד מקום של כבוד בקרב דורות של תלמידות ותלמידים״.
מנהלת אגף החינוך הנכנסת מיכל אפרתי: "אני מגיעה לתפקיד בהתרגשות רבה מתוך רצון עז להשפיע על החינוך בעיר מגורי ולהוביל חדשנות ותרבות יזמית. אני מאמינה בחינוך הציבורי ובטוחה שבזכות השותפות עם הנהלת העיר, צוותי החינוך ההורים והתלמידים נוביל את החינוך בהוד השרון למחוזות חדשים. אני מודה לאמיר כוכבי ראש העירייה, ולמנהיגות העיר על האמון הרב שניתן בי, זהו תפקיד רב השפעה ואני נרגשת לקראת האתגרים שבדרך".