המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט וארגון FIDF תומכים בלוחמים: לאחרונה התקיים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, למנכ"ל המרכז, יהודה (הודי) ליברמן מגן הוקרה כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית.
1 צפייה בגלריה
מעניקים מלגות לסטודנטים
מעניקים מלגות לסטודנטים
מעניקים מלגות לסטודנטים
(צילום: יח"צ)
ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ה-FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התכנית מלגות ל-108 סטודנטים מהמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט בהיקף כולל של 1.468 מיליון דולר
מנכ"ל המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, יהודה (הודי) ליברמן: "אנחנו בשערי מדע ומשפט מעודדים סטודנטים ומועמדים לוחמים המעוניינים לממש את חלומותיהם לרכישת תואר אקדמי וידם אינה משגת. המלגה ושיתוף הפעולה עם תכנית !IMPACT של ארגון FIDF מסייעת לנו להוקיר להם תודה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. באמצעות המלגה יכולים הסטודנטים לממש את שאיפותיהם האקדמיות ואנחנו מאחלים להם הצלחה .תודה לאורנה פסח על העשייה המקודשת בקידום שאיפותיהם של החיילים".
אורנה פסח, מנהלת תכנית !IMPACT של ארגון FIDFהוסיפה: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות למר ליברמן מהמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד".