באגף החינוך בעיריית הוד השרון, החליטו במקביל לשמירה על מרחק, להיפרד מהמונח "ריחוק חברתי" ולצד הריחוק הפיזי לקיים פעילויות רבות של קרבה חברתית.
2 צפייה בגלריה
משחק חברתי עירוני
משחק חברתי עירוני
משחק חברתי עירוני
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
בשבוע שעבר חולקו לכל ביה"ס העל יסודיים בעיר קופסאות בריחה חינוכיות. תלמידי ביה"ס יוכלו להשאיל קופסאות אלו לפעילות חברתית בקבוצות קטנות או לפעילות משפחתית משותפת. הפעילות מעבירה מסרים חינוכיים בצורה מהנה ומאתגרת ומאפשרת שיח פתוח בנושאים החברתיים.
מדובר בקופסאות בריחה חדישות ומיוחדות עם משימות מאתגרות וחווייתיות שכוללות שלוש קופסאות נעולות האחת בתוך השנייה עם חידות מאתגרות מחיי המתבגרים. הפעילות עוסקת בנושא המוגנות והתנהגויות סיכון וכל קופסא מייצגת נושא חינוכי בעל ערך: רשתות חברתיות ובריונות ברשת | אלכוהול | שיתוף פעולה ומנהיגות.
2 צפייה בגלריה
משחק בריחה לתלמידי הוד השרון
משחק בריחה לתלמידי הוד השרון
משחק בריחה לתלמידי הוד השרון
(צילום: עיריית הוד השרון)
לדברי מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך: "דווקא בימים של ריחוק פיזי, אנחנו צריכים לעשות כל שניתן כדי לשמור על קרבה חברתית, גם אם מרחוק. אנחנו בעירייה ובאגף החינוך נרתמנו לנושא בכדי לסייע לבנות ובני הנוער לשמור על הקשרים החברתיים החשובים כל כך לבריאותם הנפשית, גם בתקופה שבה קרבה פזית עלולה להזיק לבריאותם הגופנית ולבריאות בני משפחותיהם".