15 תלמידי כיתה ט' מחטיבת זאב שבהרצליה אובחנו השבוע כחיוביים לנגיף הקורונה, לאחר שחגגו מסיבת סיום. מסתמן שלסיבה הוזמנו מפעילים שעברו בין כל הכיתות, ואחת ההפעלות כללה מסכות תיאטרון שעברו בין כל ילדי הכיתות השונות. מהעירייה נמסר למיינט הרצליה בתגובה כי: "אירוע סיום שנה המדובר התקיים במתכונת כיתתית ועל פי תקן התו הסגול. צוות בית הספר הקפיד על חיטוי קפדני של המסכות ווידא כי המסכות לא יעברו בין הילדים. תמונת המצב אכן מעידה על כ-15 ילדים שנדבקו בכיתה, אך חשוב לזכור שהם נפגשו אחד עם השני, לפני ואחרי המסיבה".
3 צפייה בגלריה
המורה שנדבקה באה במגע רק עם שכבת ו'
המורה שנדבקה באה במגע רק עם שכבת ו'
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
במיינט רעננה מדווחים כי מסיבת הסיום הפרטית שערכו תלמידי התיכון הרענני הובילה לביטול בחינת הבגרות עם היוודע כי מספר החולים בתיכון הגיע ל-39. "לנוכח מצב המאומתים נכון לשעה זאת (39 במספר) ומספר המבודדים הרב, ובעקבות חשש של הורים שישנם תלמידים נוספים שטרם קיבלו את תוצאות הבדיקה ועשויים להתגלות כחיוביים למחלה, תלמידים מתיכון מטרו-ווסט לא יוכלו לגשת לבחינת הבגרות באנגלית אשר מתקיימת היום. הנחיה זו התקבלה בתיאום עם משרד החינוך", נמסר מהעירייה.
3 צפייה בגלריה
(בחינת בגרות. צילום: מוטי קמחי)
איש עסקים יצא בשנה האחרונה עם תושבת ראשון לציון וחשד כי במקביל אליו, היא מנהלת מערכת יחסים נוספת מלבדו. מעקב של חוקר פרטי גילה כי האישה מנהלת מספר מערכות יחסים ולמעשה מדובר בנערת ליווי. לדברי החוקר הפרטי יגאל שרף העומד בראש "סקיי חקירות", הגבר פנה אליו וסיפר לו כי הוא מנהל בשנה האחרונה מערכת יחסים עם מאהבת, זאת בנוסף לאשתו. "לאחרונה הוא החל לחשוד בה שהיא לא יוצאת רק איתו וכי היא מנהלת מערכת יחסים עם גבר נוסף. הוא סיפר לי שהיא מקבלת טלפונים רבים והיא לא תמיד זמינה לו ולכן הוא חושב שהיא ממשיכה לצאת עם החבר שלה לשעבר", אמר שרף למיינט ראשון לציון. "התחלנו לערוך מעקב אחריה וגילינו שהיא אכן נפגשת עם בחור אחר. אבל זמן לא ארוך אחר כך ראינו שהיא נפגשת עם עם עוד גבר וכעבור שעתיים עם גבר נוסף. בשורה התחתונה התברר לנו שמדובר בנערת ליווי שבמהלך היום חיה על חשבונו של איש העסקים ובשעות הערב והלילה היא נותנת שירותי מין. הגבר היה בהלם, לא חשב אפילו בכיוון הזה. מיותר לציין שעוד באותו הרגע מערכת היחסים שלו איתה הסתיימה".
3 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ביקורי נחשים באזורי מגורים הם לא מראה נדיר בעונה זו. אך לא בכל יום מבחינים בנחש שמסתתר בתוך האסלה, כפי שקרה השבוע ברחוב אלקניאן שבשכונת עמישב בפתח תקוה, לשם הוזעק הלוכד הוותיק גדעון דעבול. "הבעל נכנס לחדר השירותים ופתאום צעק לאישתו: 'נחש! נחש! יש נחש בשרותים!'", סיפר דעבול למיינט פתח תקוה. "הגעתי למקום תוך זמן קצר ולכדתי את הנחש אחרי שמשכתי אותו בזהירות מדופן האסלה. אם הייתי מנסה למשוך אותו בכוח, הוא פשוט היה נקרע. יאמר לזכותו של הבעל שהקשיב להוראות שלי ולא ניסה לעשות משהו אחר. הנחש נשאר במקומו ולכדתי אותו, אבל אם מישהו מנסה לעשות משהו, כמו לתפוס את הנחש או להרוג אותו, הנחש עלול לחמוק ובמקרים של נחשי צפע - גם להכיש".
שרון צעירי, הבעלים של חנות הקינוחים "אגזיט" ברחוב סוקולוב בחולון, חגגה לבתה יום הולדת 16, וניצלה את ההזדמנת לחגוג בצורה לא פחות מרשימה גם לבת משפחה נוספת: הכלבה בלה שציינה יום הולדת שנה. כמעצבת עוגות, צעירי מקפידה להכין בכל יום הולדת עוגה מרשימה, והשנה היא הפתיעה במיוחד. "בגלל הקורונה הבת שלי יובל לא יכלה לערוך מסיבת יום הולדת 16 כמו שצריך, אז חגגנו לה בבית עם עוגת גבינה מהממת ופאי חמאת בוטנים הורס", סיפרה צעירי למיינט חולון. "יחד איתה חגגה גם הכלבה המשפחתית שלנו בלה יום הולדת שנה, ואותה פינקנו בעוגה מאוד מיוחדת. כמו שתינוקות עורכים צילומי "סמאש דה קייק", החלטנו שגם לבלה שלנו מגיע".