שרון גילאי דותן מאזור השרון, ששכלה את אביה בהיותה תינוקת, הפנתה פוסט ויראלי בפייסבוק לרא"ל במיל גבי אשכנזי, שבימים האחרונים מתגודדים רבים מתחת לביתו בכפר סבא. הפוסט מגיע בעקבות המגעים שמנהלים ראשי "כחול לבן", ביניהם אשכנזי, עם "הרשימה המשותפת" בדרך להקמת ממשלה, שאולי תתמך על ידם.
1 צפייה בגלריה
שרון גילאי דותן עם אביה ז"ל
שרון גילאי דותן עם אביה ז"ל
שרון גילאי דותן עם אביה ז"ל
(צילומים: פרטי)
בפוסט כותבת גילאי: "מי אתם צבועים ברשת שמוכנים לקבל טיפול רפואי מסור מערבים אבל כשזה בא לפוליטיקה לא יאה לכם לראות בהם אזרחים ואזרחיות שווים?".
"אל תירא אבא יקר,
אני כותבת פוסט זה מדם ליבי. למרות שנהרגת במארב מחבלים במילואים בעודי קטנה, יודעת גם יודעת אני כמה אנושי היית וכמה גאה אתה עכשיו בי שאני מייצגת לא רק את דעתי אלא גם את שלך ורבים שהלכו איתך במערכות ישראל ללא שוב. לצערי, יש שוב גורמים שמשתמשים בשכול כמניפולציה לתפיסת השלטון.
"מי אתם צבועים ברשת שמוכנים לקבל טיפול רפואי מסור מאחינו ואחיותינו הערבים אבל כשזה בא לפוליטיקה לא יאה לכם לראות בהם אזרחים ואזרחיות שווים?
"מי אתם צבועים ברשת שמוכנים בפסח למכור את החמץ שלנו לאחינו ואחיותינו הערבים או את האדמות החקלאיות כל שנה שביעית אבל כשזה בא לפוליטיקה לא יאה לכם לראות בהם אזרחים ואזרחיות שווים? הרי יש עוד אינספור דוגמאות.
גבי, כבת שכולה המייצגת משפחות שכולות רבות חשוב שתדע שיש המוני משפחות שכול שהן כמוני בעד השותפות האנושית שאתם מובילים.
ואסיים גם בשם יענקלה רוטבליט, המתים, והמקהלה:
אומרים המתים: תנו לשמש לעלות, לבוקר להאיר הזכה שבתפילות אותנו לא תחזיר ועונה המקהלה: מי אשר כבה נרו ובעפר נטמן בכי מר לא יעירו, לא יחזירו לכאן ממשיכים המתים: איש אותנו לא ישיב מבור תחתית אפל כאן (בבור האפל) לא יועילו לא שמחת הנצחון ולא שירי הלל ממשיכה המקהלה: תנו לשמש לחדור מבעד לפרחים אל תביטו לאחור, הניחו להולכיםהניחו למשפחות השכול, הניחו להולכים היקרים מעימנו, שאו עיניים לעתיד טוב יותר פה נטול גזענות למען כולנו".