לאור העומס הרב במתחם הדרייב אין באצטדיון לבדיקות קורונה, הנחה ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג את גורמי העירייה באגף הביטחון להכין בהקדם תכנית הצעה להכשרת מתחם היבדק וסע נוסף לטובת תושבי האיזור כולו.
1 צפייה בגלריה
אלפי בדיקות במתחמים
אלפי בדיקות במתחמים
אלפי בדיקות במתחמים
(צילום המחשה: דוברות מד"א)
עם השלמת התכנית הפציר ראש העיר בפיקוד העורף לפתוח עוד מתחם בדיקות דרייב אין באזור ירקונים שייתן שירות נוסף לתושבי האזור.
מתחם הבדיקות המופעל ע"י פיקוד העורף באמצעות חברת טרגט מרקט, הינו מתחם בדיקות אזורי הפועל לאורך כל ימות השבוע ומספק שירות לכל תושבי אזור המרכז, לאור זאת העומס בו רב ולעיתים זמן ההמתנה מתארך לשעות!תלונות רבות שהגיעו מתושבים שהמתינו במתחם שעות הביא את ראש העיר לפנות לפיקוד העורף ולבקש מתחם דרייב אין נוסף.
אמש (שני) התבצע סיור באזור ירקונים עם כל הגורמים הרלוונטיים והוחלט על פתיחת דרייב אין באזור ירקונים כאשר הכניסה תהיה מצומת ירקונים מערב לכיוון תחנת הרכבת.
כאמור, בהמשך לצורך הרב שעלה לבדיקות PCR, העירייה ככל הנראה תפתח ביום שני הקרוב (ערב סוכות) מתחם דרייב אין נוסף – מה שיפחית את העומסים בשאר המתחמים ויקצר את התורים באופן משמעותי.
ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג "העלייה בתחלואה והבידודים הרבים הנכפים על התושבים גורמים לעומס עצום בדרייב אין במתחם הבדיקות שבאיצטדיון. הדבר מכביד על תנועת האוטובוסים, מקשה על משתמשי הרכבת וכמובן גורם לקושי ועוגמת נפש לכל הממתינים ברכב לבדיקה.
"לאור העובדה כי המתחם משמש את תושבי כל האזור פניתי לפיקוד העורף בבקשה לפתוח מתחם דרייב אין נוסף ולשמחתי פיקוד העורף נעתר לבקשתי, לטובת תושבי פתח תקוה והאזור כולו. בימים אלה העירייה תכשיר את המקום וככל הנראה המתחם יתחיל לפעול החל מיום שני, ערב סוכות. פרסום בדבר שעות פעילות ייצא בהמשך. אני מבקש מכל התושבים לשמור על ההנחיות ומאחל לכולם בריאות איתנה וחג שמח".