ונדליזם על רקע מצעד הגאווה? אלמונים השחיתו הלילה (שלישי) את רכבו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא. המשטרה פתחה בחקירה ואחד הכיוונים הנבדקים - ונדליזם על רק מצעד הגאווה שמתקיים היום בעיר.
1 צפייה בגלריה
השמשה האחורית נופצה
השמשה האחורית נופצה
השמשה האחורית נופצה
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
ברוידא: "הבוקר, כאשר נכנסתי לרכב בדרכי מהבית לעירייה, גיליתי כי השימשה האחורית מנופצת לרסיסים. אין לי יכולת להצביע על המוטיבציה לונדליזם ולאלימות שכזו, מהסוג הנחות ביותר. מטבע הדברים, ראש עיר עומד גם מול לחצים ונדרש להתמודד עימם. המשטרה חוקרת את הארוע.
"בכל מקרה, אם היה נסיון של קיצונים לשלוח מסר בעניין מצעד הגאווה, המתקיים היום בעיר, הוא לא ירתיע אותי לעשות את הכי טוב, בראיה של טובת הציבור וכמובן על פי ערכי השיוויון והסובלנות.
"שלא יהיה לאף אחד ספק, רעננה שלנו, היא עיר פתוחה, מכילה, מחבקת ושיוויונית לכל. עיר שיש בה מקום לכולם, שמקדשת ומכבדת את החופש של כל קהילה וקהילה, זה סוד הקסם שלנו".
חבר מועצת העיר והאחראי על מנהלת העסקים בעיר, עו"ד אלי אלוש שבעבר הביע התנגדות לקיום המצעד מסר: "אני מגנה בתוקף את האלימות הנוראית והבלתי מתקבלת על הדעת שחווה היום ראש העיר חיים ברוידא. כולי תקווה כי מדובר במקרה חד פעמי אשר אינו קשור להחלטות העיריה ו/או לארועים עירוניים כאילו ואחרים. שולח לראש העיר את הזדהותי המלאה ומקווה למציאת וענישת האחראיים למקרה חמור זה. אני קורא לכולם לנהוג באחריות ובסובלנות זה כלפי זה".