במסגרת שיתוף הפעולה במאבק בפשיעה של אגף הביטחון בעיריית הוד השרון עם משטרת ישראל, הוצבה לאחרונה בנקודות שונות ברחבי העיר מערכת מצלמות מתקדמת לאיתור וזיהוי מעורבים בפעילות עבריינית. המערכת תאפשר איתור וזיהוי מיידי של המעורבים, זאת באמצעות הזנת מאפיינים ייחודיים.
2 צפייה בגלריה
מערכת מצלמות מתקדמת
מערכת מצלמות מתקדמת
מערכת מצלמות מתקדמת
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בנוסף החל מחודש אפריל האחרון נקלטו סיירי סיירת הביטחון כעובדי עירייה ב-100% משרה. אנשי הסיירת עובדים לכל אורך שעות היממה בטיפול במגוון גדול של פניות תושבות ותושבים במסירות ובמקצועיות גבוהה. על מנת לתגבר ולשדרג את בטחון התושבות והתושבים מקיימים הסיירים שילוב של משימות סיור רכוב וסיור רגלי, שימוש באמצעים טכנולוגיים ושיתופי פעולה עם משטרת ישראל וגורמי הצלה במרחב.
ביום רביעי 24.6 התקיים כנס לסיירי הבטחון של עיריית הוד השרון. הכנס אורגן ע"י אגף הביטחון והאכיפה בשיתוף המחלקה למניעת אלימות, סמים ואלכוהול. את הכנס הובילו מנהל מחלקת ביטחון, זכאי שריקי ומנהל הסיור העירוני נפתלי אלמגור ובמסגרתו הועברו תכנים מקצועיים כחלק מהיערכות לימי הקיץ, בדגש על עבודה עם בני נוער. בסיום הכנס התקיים מפגש בפארק האקולוגי בהשתתפות ראש העירייה אמיר כוכבי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הבטחון נאור שירי, ומנהל האגף עמיר לזובר.
2 צפייה בגלריה
סיירת הביטחון של עיריית הוד השרון
סיירת הביטחון של עיריית הוד השרון
סיירת הביטחון של עיריית הוד השרון
(צילום: עיריית הוד השרון)
עמיר לזובר, ראש אגף הביטחון בעירייה: "מאבק מוצלח בגורמי הפשיעה, חייב להיעשות באמצעות חיזוק היכולות של העירייה, במקביל לשיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים. סיירת הביטחון ומערכת המצלמות החדשה, מהווים שילוב בין היכולות של העירייה והמשטרה, בכדי לאפשר את מתן המענה הטוב ביותר לתושבות ולתושבי העיר. אני מודה למפקד נקודת הוד השרון פקד שמעון ברדה, על שיתוף הפעולה החשוב הזה שהוא חלק מפעילות יום יומית של המשטרה ושל העירייה בכל הקשור לחיזוק תחושת הביטחון בעיר".