בל, גורה בת 8 חודשים הסובלת מבעיות במערכת השתן הגורמות לטפטופים, עברה מבית לבית עד שהגיעה החיילת אופק קופפר מהוד השרון שאימצה אותה. כעת, היא פתחה בקמפיין מימון המונים שיכול לסייע לבל להסתובב בחופשיות.
1 צפייה בגלריה
אופק קופפר והכלבה בל
אופק קופפר והכלבה בל
אופק קופפר והכלבה בל
(צילום: מתוך סרטון באתר "גיב באק")
קראו גם >>>
"אני מאוד אוהבת כלבים, החלום שלי הוא להיות ווטרינרית ולעזור בעמותות לכלבים במצוקה", מסבירה אופק, "במשך שנים רבות ניסיתי לשכנע את אמא שלי לאמץ כלב והשנה סוף סוף היא הסכימה.
"אמא שלי גננת וגרושה לכן היא מאוד פחדה מהצד הכלכלי אבל אמרתי לה שביחד נוכל לעמוד בזה ושכלב מביא אור ושמחה, ושזה יהיה שווה את הכל. חיפשנו כלבה בת מספר חודשים ומצאנו את בל. בל כלבה מהממת. עדינה, מתוקה וחייכנית, יש לה אופי משגע ואנחנו כל כך רוצות להעניק לה את האפשרות להסתובב בחופשיות בלי חיתול. בסך הכל רצינו לתת לבל הזדמנות לבית חם ולהציל אותה מחיים בכלוב".
"כאשר אימצנו את בל נאמר לנו שהיא בריאה לחלוטין ושכל ההוצאות הכלכליות כלולות בסל האימוץ. המקום בו השאירו את בל אינו ראוי ורצינו להוציא אותה משם כמה שיותר מהר. לאחר מספר ימים כשהבנו שבל מטפטפת שתן ושהעניין יכלול הוצאות רבות ניסינו לדבר עם מקום האימוץ אך לא היה למי לפנות.
"מערכת השתן של בל מורכבת ממספר רב של צינורות שבחלק מהם יש חורים, בשונה בכלבים רגילים. הדבר מוביל לטפטופים בלתי נשלטים ושימוש בלתי פוסק בחיתולים.
הדרך לגילוי הבעיה הייתה ארוכה ומלאה בבדיקות שונות ורופאים מומחים ולכן הגענו לפתרון אך בלי יכולת מימון. המטרה של הפרויקט שלנו היא מימון הפרוצדורה שבה יסדרו מחדש את מערכת השתן של בל כדי שתהיה דומה יותר למערכת שתן רגילה של כלבים, אך מדובר בפרוצדורה גדולה ומורכבת ואין לנו יכולת לעמוד בעלויות. בל עברה מבית לבית מאחר ואף משפחה לא רצתה להתמודד עם מערכת השתן הייחודית של בל. עזרו לנו לעשות מצווה ולהעניק לבל את האפשרות להסתובב בחופשיות מבלי לטפטף".