במהלך הלילה האחרון פונתה למרכז הרפואי מאיר נטליה בירוקוב, לאחר שילדה בחדר האמבטיה בביתה תאומות.
1 צפייה בגלריה
נטליה עם בנותיה נועם ודניאל
נטליה עם בנותיה נועם ודניאל
נטליה עם בנותיה נועם ודניאל
(צילום: דוברות בית החולים)
קראו גם >>>
נטליה, שזוהי לידתה השנייה, והייתה בשבוע ה-35 להריונה, סיפרה כי לקראת שלוש לפנות בוקר, החלה להרגיש צירים אך מכיוון שלא היתה בטוחה אם מדובר בצירים אמיתיים התקשרה לדולה איתה היתה בקשר. בשיחה הוחלט לצאת לבית החולים אך עוד לפני שהספיקה לצאת מהבית הרגישה כי הגיע הרגע והלידה מתחילה. בחדר האמבטיה החלה הלידה המהירה. בנחישות ובקור רוח, הבינה נטליה שהיא נמצאת בעיצומה של לידה. נועם, התינוקת הראשונה יצאה לאוויר העולם תוך 10 דקות מרגע התחלת הלידה, ו-20 דקות לאחר מכן נולדה אחותה, דניאל, כבר בסיוע פרמדיק שהוזעק למקום.
"זו הייתה חוויה מעניינת", מספרת נטליה, "תכננתי ללדת בבית חולים באופן מסודר, בעיקר כי לידת תאומים היא לידה בסיכון, אך אני שמחה שהלידה עברה בשלום".
גיל שכטר מאור, מנהלת חדר הלידה במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית: "אנחנו שמחים מאוד ומברכים על לידה של שתי בנות בריאות ועל כך שנטליה מרגישה טוב והלידה עברה ללא סיבוכים. חשוב להגיד שלידת תאומים, אדרבה בשבוע צעיר, היא לידה יותר מורכבת, ולאור העובדה כי מדובר בשני עוברים ההמלצה היא ללדת בבית חולים, בו שלב הלחיצות מתבצע בחדר ניתוח, על מנת להבטיח את מצבם הבריאותי של שני העוברים.
"במקרה של נטליה, לאור היותה בלידה שניה, התפתחות הלידה הייתה מאוד מהירה ועל כן לא הספיקה להגיע לבית החולים. כל הכבוד לנטליה ולבני משפחתה על התושייה וקור הרוח בניהול הלידה. אנו מאחלים לה בריאות שלמה ושתגדל אותם בנחת".