רשת חנויות בגדי יד שנייה "Chelsy" פתחה השבוע את סניף הדגל במתחם שרונים בהוד השרון. החנות משתרעת על פני שטח של 300 מ"ר, כאשר זו החנות הרביעית במספר לאחר שהחנות הראשונה נפתחה בתל אביב לפני כשש שנים על ידי מיכל סונסינו גנור, בעלי רשת "Chelsy".
1 צפייה בגלריה
רשת היד השניה, צ'לסי
רשת היד השניה, צ'לסי
רשת היד השניה, צ'לסי
(צילום: אתר החברה)
קראו גם >>>>
הרשת, אשר הוקמה ב- 2016, ומציעה מבחר גדול של בגדי יד – שנייה לצד אקססוריז ונעליים. החנות מנגישה את עולם היד – שנייה בצורה ייחודית בעזרת חנות מרווחת, מסודרת ובחירת פרטי האופנה בקפידה ומקנה תחושה של קנייה יוקרתית לכל דבר. בחנות ניתן למצוא מגוון גדול של מידות, צבעים וסגנונות לבוש, כמו גם מותגי - על מכל העולם ופריטי וינטאג׳ (לצד פריטים מרשתות מותגים מוכרות ופריטי וינטאג׳ ייחודיים).
הסיפור של "Chelsy" מורכב מכמה סיפורים שיוצרים חוויה קמעונאית ייחודית, הרשת אינה רק מוכרת בגדים אלא מובילה השקפה של קיימות ומודעות חברתית – סביבתית. תעשיית הבגדים הינה התעשייה השנייה הכי מזהמת בעולם ואת זה "Chelsy" באה לשנות – העצמת נושא הקיימות על ידי מכירה חוזרת של פריטי לבוש איכותיים ויפים.
כמו כן, כל הפריטים שלא נמכרים בחנות נתרמים על ידי הרשת לקהילה ולמשפחות נזקקות דרך עמותות חברתיות, בנוסף החנות מנהלת את מערך איסוף הבגדים מהלקוחות ומכירת הבגדים דרך "ארנק דיגיטלי" באפליקציה חדשנית המאפשרת ללקוחות לרכוש ולהביא פריטי לבוש בצורה קלה נגישה ונוחה, שיטת העבודה המסחרית של הרשת מייצרת ומחברת סביבה קהילת לקוחות המקבלת ערך מוסף מהאפשרות להיות "ספק" של החנות ובאותה העת להתחדש בבגדים חדשים שנבחרו בקפידה על ידי הצוות.
מתחם שרונים מנגישים את הבשורה לאזור הוד השרון וסביבתה, עבור קהל צרכנים רחב הרוכש את מוצרי הרשת, בעיקר באזור המרכז.
מיכל סונסינו גנור בעלים של רשת צ'לסי: "כשחשבנו על התרחבות הרשת- ידענו שהקהל באזור השרון הוא זה שאנחנו חייבים להגיע אליו כיוון שהם מגיעים אלינו לחנויות במרכז כל הזמן גם האימהות וגם בני ובנות הנוער. מדובר על צרכנים בעלי מודעות גבוהה לצריכה על שמירה על העולם ומנגד בעלי אוריינטציה לפאשן. מתחם שרונים שמבינים את הסיפור של צ'לסי ובעיקר את העובדה שיד שנייה זו בשורה שרק הולכת וגדלה בעולם האופנה, היווה מבחינתנו את הבחירה בלוקיישן כמקום טבעי עבורנו".
ליהי סונק מנכ"לית חברת Meex נדל"ן: "אנו מברכים על כניסתה של רשת Chelsy למתחם שרונים ורואים בכניסתה ערך עצום ללקוחות הפוקדים את המתחם. Meex נדל"ן רואה בחיבור עם צ'לסי שותפה מלאה לחזון של אימוץ עיקרון החנות הירוקה וקידום העלאת המודעות לנושא הקיימות, שמירה על כדור הארץ והמיחזור, שכולן כחלק מהאג'נדה שהמתחם מביא עימו על ידי פעילויות בנושא עם הקהילה ובתי הספר האיזוריים, חנויות מעולמות היד שנייה ועוד".