עמותת חום למען ילדים במצוקה השיקה אתמול (שני) את חנות הקונספט של העמותה בקניון שרונים בהוד השרון. החנות הוקמה ביוזמתה של איימי קורמן – משעל, מייסדת עמותת חום וליהי סונק, מנכ"לית חברת Meex נדל"ן. טקס גזירת הסרט התקיים במעמד נשיאת העמותה ג'ודי שלום ניר מוזס, יו"ר העמותה ניסים משעל ויזם הנדל"ן, יוסי אברהמי שמהווה אחד מהתורמים הגדולים של העמותה.
2 צפייה בגלריה
חזית החנות
חזית החנות
חזית החנות
(צילום: איציק בירן)
קראו גם >>>>>
עוד השתתפו: ציפי שביט ובעלה אבישי, מגישות תוכנית הבוקר: מירי מיכאלי ורותם ישראל, כוכב הנוער קווין רובין, אמירה בוזגלו ואיש העסקים יוסי אברהמי ועוד.
2 צפייה בגלריה
מימין: ג'ודי ניר מוזס, ציפי שביט, ניסים משעל, איימי קורמן – משעל וליהי סונק
מימין: ג'ודי ניר מוזס, ציפי שביט, ניסים משעל, איימי קורמן – משעל וליהי סונק
מימין: ג'ודי ניר מוזס, ציפי שביט, ניסים משעל, איימי קורמן – משעל וליהי סונק
(צילום: איציק בירן)
העמותה מסייעת ליותר מחמשת אלפים ילדים שחיים מתחת לקו העוני על ידי חלוקת מזון, ביגוד, תרופות, שיעורי עזר ועוד. החנות מוקמת ללא מטרות רווח, כאשר כל ההכנסות יתרמו למען המשך המאמץ של העמותה להתקיים ואף להגדיל פעילותה.
הביגוד אשר יוצע למכירה בחנות, נאסף מתרומות של חברות בעלות מותגים בינלאומיים מובילים. קניתם פריט בחנות? 100% מההכנסות יתרמו במטרה לצמצם את אחוז המשפחות הנזקקות בישראל על ידי רכישת מזון וביגוד.
נשיאת העמותה ג'ודי ניר מוזס: " חום מהווה כיום אחת העמותות הגדולות הפעילות בישראל. אי אפשר להישאר אדישים לנוכח המציאות העגומה כאשר קרוב ל 30% מהמשפחות בישראל נמצאות מתחת לקו העוני. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם מתחם שרונים ופתיחת החנות מהווה צעד נוסף שישפיע רבות על היכולת להגדיל את הפעילות וההשפעה של העמותה על מנת להמשיך ולהעניק למשפחות נזקקות.
ליהי סונק, מנכ"לית מתחם שרונים מסרה : "המתחם רואה בחיבור לעמותה חלק מהחזון לקידום המובילות החברתית והתרומה לקהילה. הפנייה של העמותה לפתיחת Sחנות במתחמנו ריגשה אותנו ונענתה בחום ואהבה מתוך הבנה של סיוע לצורך של ארגוני קהילה לשפר את יכולת הכנסותיהן ולהמשיך להעניק טוב עבור הקהילה הישראלית".
עוד הוסיפה סונק כי "שרונים ממשיך בהדרגה לאמץ פרויקטים ייחודים להטמעה במתחם על ידי שילוב של חנויות שונות שמטרתן להגדיל את רווחה החברתית. נראה כי דווקא בימים שבהם המדינה נכנסת לסחרור נוסף של מערכת בחירות, נושאי רווחה יורדים מסדר היום והתקציבים תקועים. בד בבד הצורך של האוכלוסיות המוחלשות לצרוך ולהידפק על דלתות העמותות לא פוחת. העמותות בישראל נאלצות למצוא חלופות יצירתיות כדי להמשיך לממן את עצמן ולייצר מקורות הכנסה ותרומות על מנת להפחית את מספר המשפחות הנזקקות ולספק את צורכיהן".