מועדון הכדורגל הוד השרון בחברת ״אלומה״ ממשיך להתרחב ולפעול להקניית ערכים ומצויינות בספורט.
2 צפייה בגלריה
עלמה ויינטרוב
עלמה ויינטרוב
עלמה ויינטרוב
(צילום: עיריית הוד השרון)
קראו גם >>>>
מועדון הכדורגל בהוד השרון מפעיל 14 קבוצות ליגה תחרותיות בגילאים 8 (כיתות ג') עד 19 (בני נוער). בנוסף, מפעיל המועדון את בית הספר לכדורגל, שפועל בבתי הספר ובמגרש גני צבי, ובו משחקים 750 ילדות וילדים מקבוצת האפרוחים (גילאי 4-6) ועד כיתות ח'.
קבוצות הליגה מתחרות בליגות של ההתאחדות לכדורגל וקבוצת הנוער עלתה לליגה השנייה לפני שנתיים. באחת מקבוצות הליגה התחרותית משחקת בקבוצת הבנים, הילדה עלמה ויינטרוב, תלמידת כיתה ד'.
עלמה מספרת שאהבה כדורגל מגיל 5, כשהיתה בגן ושיחקה עם חברים: "אני אוהבת לשחק ולצפות במשחקים, אני מעדיפה לשחק בקבוצת הבנים, כי המשחק עם יותר קצב וקשה יותר. כל עוד ההתאחדות מאפשרת לי לשחק עם בנים, אני אמשיך. אני לא מרגישה שמתייחסים אליי באופן אחר בגלל שאני בת ודי מהר התייחסו אליי כאחת מהקבוצה".
השנה התגבשה גם קבוצת כדורגל בנות. השחקניות בגילאי 9-12 מקיימות שני אימונים סדירים בשבוע ובכוונת מועדון הכדורגל של הוד השרון להרחיב את ההרשמה לקבוצה ואף לרשום את הקבוצה לליגה של ההתאחדות לכדורגל.
כמו כן, נפתח השנה חוג כדורגל לילדות/ים עם צרכים מיוחדים בשיתוף עמותת "עילי" – ההשתתפות בחוג מסייעת בהתמודדות עם קשיים רגשיים וחברתיים, ויסות חושי, והפרעות קשב.
שחקן המועדון יהונתן שגב בן 14 נבחר מתוך מאות שחקנים לאקדמיה של ההתאחדות לכדורגל בכפר הנוער מבואות ים, שם הוא ישן, לומד ומתאמן בימי ראשון עד רביעי ובימי חמישי חוזר להוד השרון, מתאמן עם קבוצתו ומשתתף במשחקי הקבוצה בשבתות. שחקני המועדון אף נבחרו להשתתף בפרויקט מצויינות של ההתאחדות לכדורגל.
2 צפייה בגלריה
יהונתן שגב
יהונתן שגב
יהונתן שגב
(צילום: שי שגב)
במהלך השנה עבר מתחם חדרי ההלבשה במגרש הכדורגל גני צבי שיפוץ מקיף: בין היתר הוחלפו הקירות הפנימיים, הריצוף, חדרי המקלחות, וכן הותקנו מתקני כושר ומזגנים. בנוסף הותקנו במגרש מצלמות חכמות המאפשרות למאמנים ולשחקנים לצפות בסרטוני המשחקים והאימונים ולנתח ביחד את הביצועים.
בעונת הכדורגל 2021-2022 משתתף מועדון הכדורגל בתוכנית עירונית למניעת אלימות וגזענות בספורט. התוכנית התגבשה בשיתוף פעולה של עיריית הוד השרון, רשות הספורט העירונית, המחלקה למניעת אלימות, סמים ואלכוהול, ומועדון הכדורגל.
מטרת התוכנית להנחיל למשתתפים ערכים חברתיים, סובלנות, אחווה ומצויינות בדגש על הפעילות הספורטיבית המהווה תשתית לפיתוח ערכי וחינוכי.
השחקנים ישתתפו בין היתר בסדנאות בנושא מנהיגות חיובית, מניעת אלימות מינית, וזוגיות בריאה, וירכשו כלים להעצמה אישית ונורמות חברתיות ערכיות.
סגן ראש העירייה, נאור שירי: "הספורט, הוא גם חינוך. חינוך למצוינות, לבריאות, למחויבות לחברות ולהכרה שלנו בחשיבות הקהילה והקבוצה. ההשקעה בספורט ובכדורגל בפרט, לא נועדה רק בשביל לקצור הישגים, אלא היא כלי ראשון במעלה שלנו כהנהלת עיר להקניית ערכים לילדות וילדים.
"שיפור מתקני הספורט התחרותיים, השקעה במגרשי ספורט ציבוריים, מתקני ספורט וכושר הפזורים בעיר, השקעה מאסיבית בצוותים המקצועיים, כל אלו נועדו על מנת להקנות את התנאים הטובים ביותר להתפתחות ספורטיבית לכל אחת ואחד מתושבי ותושבות העיר הצעירים.
"מחלקות הנוער ובית הספר לכדורגל עברו מהפך בשנתיים האחרונות. אני רוצה להודות לראש העיר אמיר כוכבי על התמיכה המלאה, דווקא בתקופה מאתגרת זו שהביאה עימה אי ודאות והיעדר יציבות בעולמם של הילדות והילדים. תודה גדולה גם לצוותים המקצועיים על העבודה וההשקעה הבלתי מתפשרת בעתיד שלנו, בילדי וילדות העיר".