בשקט ומאחורי הקלעים, בעודנו עסוקים בהכנות לראש השנה, והבחירות היחידות ששמן נישא באוויר אלו הבחירות שיתקיימו בעוד כשנה לראשות העירייה, מתנהל לו קמפיין בחירות אגרסיבי לא פחות, רווי השמצות בין מתמודדים שונים לתפקידי הנהגות ההורים הישוביות.
כידוע, בימים אלו נערכים לקראת הבחירות לתפקידי ההנהגה הישובית של ההורים בגני הילדים ובבתי הספר. לא מזמן הודיעה מעיין דלל מזרחי, יו"ר הנהגת הורי גני הילדים, על החלטתה שלא להתמודד שוב להנהגה, ולמעשה, בגזרה זו נפתחה הדרך למתמודדים נוספים.
אך בעוד בגזרה זו, המתחממת לאיטה, עדיין לא נפרצו הגבולות. בוועד ההורים הישובי של בתי הספר, שם מכהן מרום שיף כיו"ר ההנהגה ומתעתד להתמודד שוב, המצב "רותח".
המועמדים, שכולם עד האחרון סירבו להתראיין בנושא, לא בוחלים בשום דרך כדי להשמיץ את מתחריהם, ובעיקר את יו"ר ההנהגה, מרום שיף.
הפעילה החברתית והיועצת הכלכלית, דבי קצב, פרסמה בפורום הפופולרי, "אביב למען התושבים" דברים נכוחים, שכמובן לא קשורים במישרין או במרומז, לבחירות הנוכחיות ולסערה מסביבן, אלא באופן כללי, כאחת שהייתה מעורה בהנהגות ההורים למיניהן (בלי קשר, שהיא מצדדת במירום שיף כאדם הראוי להמשיך בתפקידו):
"האם אין בעירנו קריטריונים למועמדות ולבחירה לראש גופים התנדבותיים, במיוחד ועדים/הנהגות הורים הקשורות לילדינו?", כתבה קצב, "האם זה בסדר שיהיו בתפקידים אלו, הקשורים לחינוך ילדינו (!), אנשים שלא מכירים את הערכים "צניעות", "דרך ארץ", "כבוד לזולת"? אנשים המחפשים באמצעות התפקיד הזה פרסום עצמי, הרבה יותר ממה שהם נותנים בחזרה? אנשים המסכסכים בין אנשים, עוקצים ומציקים לאחרים, כדי לסלול את דרכם לתפקיד? אנשים המבקשים בפרטי מאנשים אחרים שיפרגנו להם בפייסבוק? אנשים שלא עוצרים רגע לפני שליחת מייל, כתיבת פוסט או וואצאפ, וחושבים פעמיים על התוכן וגם בודקים את רמת הניסוח שלו? אנשים המתגאים בפומבי במינוי שהוא בעצם ברירת מחדל ומנסחים את הטייטל כאילו שהוא הרבה יותר ממה שהוא באמת? ואם אין – לא כדאי שסופסוף יהיו? כן, גם במחיר שהתפקיד לא יאויש כי אף אחד לא מתאים והמתאימים לא ירצו בו. הנזק לעיתים גרוע מהתועלת".
אחד מחברי ההנהגה היישובית מסר: "לא יודע מי ייבחר, דבר אחד בטוח, יש כאן 'דם רע' שמתפרץ. אני מאמין שכל המועמדים מתכוונים לעשות הרבה למען החינוך, ובהוד השרון יש מה לעשות, חבל שבהשמצות וברכילויות המרושעות הם לא נותנים דוגמה חינוכית לילדינו, שאותם הם אמורים לייצג".