1 צפייה בגלריה
צילום: מד"א
צילום: מד"א
צילום: מד"א
לאור כמות הפניות נערך מגן דוד אדום בכוננות מוגברת לקראת הצום שיחל ביום שישי במסגרת זו, כמדי שנה, תתוגבר תחנת מד"א בכפר סבא בחובשים, פאראמדיקים, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי-מד"א, זאת על מנת להיערך להענקת טיפול רפואי דחוף לחולים ונפגעים שיזדקקו לסיוע מכל סיבה: התיבשות, תאונות אופניים ועוד.
בנוסף לצוותי מד"א בתחנות, לכונני מד"א הרכובים על אופנועים ולכונני מד"א הפזורים עם אמבולנסים בשכונות ובערים, ישהו חובשים ופאראמדיקים של מד"א המתפללים בבתי הכנסת ברחבי הארץ עם ציוד רפואי מתקדם (הכולל דפיברילטורים) ויוכלו להעניק טיפול רפואי מיידי, מהיר ואיכותי לצמים שיחושו ברע.
במד"א קראו לתושבי כפר סבא להגיע להתרמת דם שתערך ערב יום כיפור (ו') בתחנת מד"א בכפר סבא ברחוב טשרנכובסקי 51 החל מהשעה שמונה בבוקר. מדי שנה תקופת החגים מביאה עמה מחסור עונתי במנות דם, ועל מנת ששירותי הדם של מד"א יוכלו לספק מנות ומרכיבי דם לבתי החולים, יש צורך בתרומות של כל סוגי הדם, בדגש על סוג דם O ו- Rh שלילי מכל הסוגים (O-, A-, B-, AB-).
במד"א מדגישים כי מדי שנה נתקלים צוותי מד"א הנעים ברכבי החירום לקריאות ולבתי החולים בכל רחבי הארץ בניסיונות לשבש את תנועת האמבולנסים ובכך עלולים להזיק לחיי אדם. במד"א מבקשים מהציבור לאפשר למד"א להמשיך בפעילותו להצלת חיים, לפנות את הדרך במידה ואמבולנס מתקרב.
.