הפעיל החברתי והסביבתי, יעקב שויצקי, מבקש מתושבי מתחם 1200 הבוחרים כעת שם למתחם לקרוא את השכונה ע"ש של הנווט השבוי, רון ארד, תושב שכונת מגדיאל, המצויה בסמיכות לשכונה.
2 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
כזכור, עיריית הוד השרון הזמינה את תושבי מתחם 1200 לקחת חלק פעיל בשלב האחרון לבחירת שמו החדש של מתחם 1200 באמצעות הזירה וההצבעה תתאפשר עד ליום 5.11. בדיון שעלה לזירה לפני מספר חודשים, הוזמנו תושבי העיר להצביע בנושא בחירת שמו החדש של מתחם 1200 באמצעות בחירה בין ארבעה שמות אפשריים, אותם הציעו התושבים עצמם: צמרות הוד השרון, הוד הצפון, צמרות הנשיאים ורום השרון. בסיומו של הליך זה, הגיעו שני שמות מובילים לתוצאה זהה: צמרות הנשיאים וצמרות הוד השרון. כעת, הוזמנו התושבים להיכנס לזירה, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות ולהכריע סופית כיצד יקראו למתחם. במקביל, נשלחו מנשרים לתושבים ותלמידי בתי הספר על מנת לעודד את השתתפותן של המשפחות בהליך הבחירה.
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
שויצקי כאמור, מבקש כי כעת תושבי השכונה ישקלו שם נוסף שאותו יבחרו - מתחם ע"ש רון ארד.
שויצקי: "רון ארד נולד חי וגדל לא הרחק ממתחם 1200. רון ארד גדל במגדיאל והוד השרון מקיימת אחת לשנה צעדה על שמו של הנווט הנעדר, מדוע לא לקרוא לשכונה זו על שמו? רון ארד ייצג עבורנו את כל מה שהישראלי הטוב מייצג: ערכים, מסירות נפש, תרומה לכלל, ועוד. הדור הצעיר יוכל לחיות ולגדול לאור ערכים אלו כשישא בשפתותיו את שם השכונה על שם"רון ארד". במקום רום השרון 'רון השרון' במקום צמרות הנשיאים 'מעלה ארד' ועוד... אני קורא לתושבים לבחור את השם שקשור לרון ארד למתחם 1200".