1 צפייה בגלריה
צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א
צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א
צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א
הטרגדיה שהיכתה גלים בשבת האחרונה לאחר שתושב הוד השרון בן 67 רצח את אימו בת ה-91 המתגוררת בבת ים והתאבד ממשיכה לעורר סערות ברחבי הרשת.
כזכור, על פי החשד, הבן, שעבד כמאבטח וכמטפל ברפואה אלטרנטיבית באזור השרון והמרכז, ושהתגורר בהוד השרון עם זוגתו, נקלע לקשיים כלכליים.
על פי החקירה עולה, כי הבן הגיע מהוד השרון במהלך ליל מוצאי שבת לבית אמו לאחר שהחליט לרצוח אותה ולהתאבד. במכתב שהותיר אחריו ציין הבן את חששו כי בשל התאבדותו תישאר אמו לבדה, כיוון שאין לה ילדים נוספים, ועל כן החליט לעשות את המעשה. הלילה הוא אותר בבית אמו בבת ים לאחר שפרצו שוטרים את הדלת.
במהלך הלילה התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות חשש לחיי אדם.
בעקבות הדיווח, הגיעו שוטרי מרחב איילון לדירה בבת ים, שם אותרו גופותיהם של גבר (67) ואישה (91) - בן ואימו.
הצוותים הרפואיים הגיעו למקום, מצאו את השניים מוטלים על מיטה בבית וקבעו את מותם. פראמדיק מד"א רוסטיסלב שטדלין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בדירה אשה כבת 91 וגבר כבן 67 שוכבים מחוסרי הכרה עם פצעי ירי בפלג גופם העליון. הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותם". מפקד מחוז תל אביב דוד ביטן ומפקדת מרחב איילון תנ"צ סיגל בר-צבי הגיעו לזירה וקיימו הערכת מצב במקום.
מאוחר יותר, ביום ראשון (אתמול), סיפרה זוגתו, תושבת העיר שהתגוררה יחד עם הבן בהוד השרון כי: "הרבה פעמים במהלך החודשים האלה הוא היה אומר לי 'די, נמאס לי', 'די, אני מתאבד', 'נמאס לי מהחיים האלה, אני אהרוג אותי, אני אהרוג אותה'. אבל הכול היה בגדר קצת דרמה, קצת צחוק. לא האמנתי שהוא יעשה דבר כזה. ממש לא. אני בסרט רע".
בני הזוג דיברו בפעם האחרונה ביום שישי בבוקר כשהוא נסע לבית אמו בבת ים לסוף השבוע. "הוא היה חביב כמו תמיד, לא היה שום סימן מקדים למה שהוא מתכוון לעשות. אמרתי לו שאם יהיה משהו חדש - שיעדכן אותי. הוא היה אמור לחזור הביתה במוצאי שבת וכשהוא לא הגיע צלצלתי והוא לא ענה. אחרי כמה ניסיונות הרגשתי שמשהו לא טוב קרה והתקשרתי למשטרה לדווח. אמרתי להם שיבדקו מה קרה שם".