1 צפייה בגלריה
דני רובס ושרית חדד. צילומים: ירון ברנר, ארכיון מיינט
דני רובס ושרית חדד. צילומים: ירון ברנר, ארכיון מיינט
דני רובס ושרית חדד. צילומים: ירון ברנר, ארכיון מיינט
מיינט הוד השרון מביא בפניכם בפרסום ראשון מי האומנים שיופיעו השנה ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל. אז רשמו בפניכם: הזמרים שרית חדד, בלקן ביט בוקס, דני רובס ודודו טסה יופיעו בערב יום העצמאות ואילו הזמרת שירי מימון תופיע ביום הזיכרון.
אירועי ערב יום העצמאות (18.4.18) ייערכו השנה, כמו תמיד, בפארק ארבע העונות. במקום תוקם במה גדולה ומסביב יישב קהל של אלפי תושבים מהעיר ומהסביבה. ההופעות צפויות להתחיל בסביבות השעה 20:00 ויכללו גם מופעי זיקוקים מרהיבים. כמו כן צפויים לעלות על הבמה זמרים צעירים מקומיים. העירייה טרם הוציאה הודעה רשמית בנושא ובהמשך יהיו פרטים נוספים.
כידוע, יום העצמאות הוא ערב אחד, מאות אמנים, עשרות במות - וכסף, הרבה מאוד כסף. לא ברור עדיין מה העלות הכוללת של הופעות בהוד השרון, וניתן רק להעריך. השנה שיאן השכר הוא עומר אדם שירוויח מיליון שקלים מהופעות בבמות השונות. אחריו ברשימה הם אייל גולן עם 800 אלף שקלים, עדן בן זקן שתרוויח 750 אלף שקלים וסטטיק ובן אל סוגרים את הרשימה עם 600 אלף שקלים.
הנתונים האלו הם לא הסכומים הסופיים ועוד זמרים יוכלו למצוא את עצמם מדורגים גבוה ברשימה המכובדת. עומר אדם צפוי להופיע ב-5 הופעות באזור הקריות מהופעות בערב עצמו בלבד ואילו אייל גולן צפוי להופיע גם ביום למחרת ובכך לעקוף את עומר אדם ולהיות שיאן השכר.
בהוד השרון הזמרים הללו לא מופיעים השנה, אלא שרית חדד, דודו טסה וביטקן ביט בוקס, שאמורים לעלות הרבה פחות. נציין רק כי אשתקד הזמרת שרית חדד קיבלה עבור כל הופעה כ-150 אלף שקלים.