2 צפייה בגלריה
הדרך לאגם האקולוגי בהוד השרון. צילום: פרטי
הדרך לאגם האקולוגי בהוד השרון. צילום: פרטי
הדרך לאגם האקולוגי בהוד השרון. צילום: פרטי
עיריית הוד השרון השקיעה מיליוני שקלים על הקמת אגם אקולוגי חדש, אבל לאחר שהוא נפתח לפני כשבועיים מתברר כי הדרך אליו מלאה בסכנות ומכשולים.
רוכב אופניים אשר הגיע ביום שבת האחרון לטיול בפארק האגם האקולוגי החדש בהוד השרון נפגע מרכב חולף ונפל מהאופניים. פציעתו קלה בלבד אך הוא מאשים את העירייה: "ראוי לסדר דרכי גישה לפארק שכוללים מדרכות ושוליים", הוא טוען.
פארק האגם האקולוגי החדש בהוד השרון נפתח בקול תרועה לפני כשבועיים, אחרי כמעט 5 שנים של ציפייה ואחרי השקעה של כ-35 מיליון שקל (24 מיליון מקרני הרשות). הפארק משתרע על פני שטח של כ-1400 דונמים וכולל אגם אקולוגי ענק מוקף בשטחים ירוקים שבילי הליכה ואופניים. הפארק משקיף על הר הזבל. הפארק נחשב לפרויקט הדגל של העירייה והעומד בראשה. לפארק מגיעים דרך רחוב החרש באיזור התעשייה בהוד השרון או דרך רחוב "דרך הים" החדש שנסלל לאחרונה ויוצא מדרך רמתיים הראשית.
2 צפייה בגלריה
האגם האקולוגי. צילום: פרטי
האגם האקולוגי. צילום: פרטי
האגם האקולוגי. צילום: פרטי
רק לאחרונה אמר חי אדיב בריאיון לידיעות השרון כי הפארק ייפתח בחודש אפריל הקרוב. למרות זאת ולהפתעת כולם הפארק נפתח חודש מוקדם יותר. אלא שלטענת חלק מתושבי העיר שפקדו בהמוניהם את הפארק בסוף השבוע האחרון, הפארק נפתח מוקדם מדי וראוי היה להסדיר קודם את שבילי הגישה בדרך אל הפארק.
אחד מהם הוא צבי, תושב העיר שנסע על אופניו לפארק ביום שבת. "באתי מכיוון דרך הים ופניתי שמאלה לרחוב המכונאי. מדובר בכביש ללא שוליים וללא מדרכה. הכביש היה עמוס במאות מכוניות שבאו לבקר בפארק, הולכי רגל ורוכבי אופניים. הכביש מאוד לא בטיחותי ואני הנפגע הראשון מכך. רכב שניסה לעקוף לא הבחין בי והפיל אותי מהאופניים. למזלי כולם נסעו לאט בגלל הצפיפות ונפגעתי קלות. מהטיול שלי בפארק אני כבר לא נהניתי.
"חיכינו שנים שהפארק ייפתח והאמת שהיינו מוכנים לחכות חודש נוסף בשביל שיסדירו את כבישי הגישה, המדרכות והשוליים כדי שלא יקרה אסון. אני מפרגן לעירייה על הפארק המקסים אבל חבל שלא עושים את העבודה עד הסוף".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "מבקרים המעוניינים להגיע לפארק הוד השרון החדש ברכיבה על אופניים, מוזמנים לעשות זאת דרך רחוב החרש הכולל בין היתר גם שבילי אופניים, מדרכות, כיכרות, תאורה ומעברי חציה. אנו שבים ומזכירים לכלל הציבור כי יש להקפיד על נסיעה ורכיבה זהירה ובהתאם לחוקי התנועה".