1 צפייה בגלריה
צילום: ארגון יד לאחים
צילום: ארגון יד לאחים
צילום: ארגון יד לאחים
70 מיסיונרים מכת "עדי השם" שהגיעו במיוחד מקנדה, ארה"ב ובריטניה נחתו בארץ בתחילת השבוע שעבר, והחלו לעבור מבית לבית בשכונות רבות בערים הוד השרון, פתח תקוה, כפר סבא ורעננה. המיסיונרים פעלו בצוותים ובכל פינת רחוב התפצלו לזוגות, כאשר אחד מהם הוא מיסיונר מקומי הדובר עברית והשני מיסיונר מחו"ל.
למוקד החירום של "יד לאחים" הגיעו פניות רבות מאזרחים בכל אחת מהערים הללו על מיסיונרים המבקשים להיכנס לבתיהם ולשוחח עמם, וצוותים של עובדי ומתנדבי הארגון הפזורים בכל רחבי הארץ נשלחו לכל אחד מהמוקדים שאליהם הגיעו המיסיונרים.
כת "עדי השם" הוא ארגון משיחי יוצא הנצרות שנוסד בארצות הברית בסוף המאה ה-19 וטוען שיש לחזור לאמונותיהם של שליחי ישו במאה הראשונה לספירה.
עדי השם עוסקים בפעילות מיסיונרית מוצהרת משום שלדבריהם, משימתם היא להפיץ את דבר אלוהים לכמה שיותר אנשים לפני בוא הקץ. הם מפרסמים את בשורתם בהטפה מבית לבית (לרוב בזוגות) ובאמצעות חומר מודפס.
בדרך כלל עדי השם חוזרים לאנשים שנענו בחיוב למסר במטרה להתחיל עמם "שיעור מקרא" אישי. במסגרת תוכנית זו נלמדים כתבי הקודש ועיקרי האמונה של העדים בסיוע כלי עזר לימודיים מטעמם. מלבד זאת, הם מזמינים את תלמידיהם לנכוח באספותיהם השבועיות. בהמשך, אם ברצונם להפוך לחברי קהילה, התלמידים נדרשים לשנות את סגנון חייהם בהתאם למה שהם לומדים. הדבר כולל גמילה מעישון ומסמים, איסור על צריכה מופרזת של אלכוהול וכן קודים מוסריים אחרים. תלמידים העונים על דרישות אלה נבחנים על ידי זקני הקהילה באשר לידע שרכשו, ומסמלים את הצטרפותם לארגון בטבילה.
"יד לאחים": "הקמפיין המיסיונרי עדיין נמשך וצפוי להיערך גם בשבוע הקרוב, ובמחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים שבים וקוראים לציבור לחייג בכל שעה למוקד החירום של הארגון ולדווח על כל פעילות מיסיונרית".