שלוחת משרד הפנים בהוד השרון הממוקמת ברחוב הרשות 6 נסגרה עד להודעה חדשה. השלוחה המספקת מענה לתושבים המעוניינים להוסיף או לשנות פרטים בספח תעודת זהות, שינוי מען, תעודת פטירה, תעודה המעידה על אזרחות, תעודת רווקות, תעודת לידה ועוד סגורה והפונים מופניןם לסניף בכפר סבא, פתח תקווה או בהרצליה. את השלוחה מנהלת עובדת עירייה מן המניין.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
כרגע לא ברורה הסיבה מדוע השלוחה נסגרה, אך את התושבים זה לא כל כך מעניין: "רציתי תעודת פטירה בשביל דיון משפטי", אמר השבוע אחד תושבי העיר, "ופתאום ראיתי שהשלוחה סגורה, ביררתי ולא הסבירו בדיוק למה. הם הפנו אותי לכפר סבא, ושם ראיתי תור ענק שעד שהצלחתי לקבל שירות עברו למעלה משעתיים וחצי. יום שלם הלך לי בגלל פרוצדורה של 2 דקות. זה פשוט זלזול בתושבים".
תושבת אחרת שהגיעה לשנות את כתובת המגורים ופנתה ל"מיינט הוד השרון" מסרה גם הי:"יש לי ילדים, ואין לי כוחות להסתובב באזור הכי מפוקק במדינה בשביל לשנות כתובת. אלו דברים בסיסייים שאומרים להנתן לכל תושב ובכל עירייה יש דבר כזה. בשביל לשנות כתובת אני צריכה לעבור לעיר אחרת, אבסורד".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "שלוחת משרד הפנים נסגרה באופן זמני והיא תפתח בקרוב. המעוניינים בשירות מוזמנים לפנות באופן זמני לסניף כפר סבא הסמוך".