ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, הורה בשבוע שעבר על פרסום יומן העבודה שלו באופן שקוף ופומבי לכל, באתר העירייה. מדובר בצעד פורץ דרך בקשר שבין ראש עירייה לתושבי העיר.
1 צפייה בגלריה
שקוף לקהל הרחב. היומן של כוכבי | צילומים: שחר תמיר, מתוך אתר עיריית הוד השרון
שקוף לקהל הרחב. היומן של כוכבי | צילומים: שחר תמיר, מתוך אתר עיריית הוד השרון
שקוף לקהל הרחב. היומן של כוכבי | צילומים: שחר תמיר, מתוך אתר עיריית הוד השרון
בדף שכותרתו "יומן ראש העירייה" מפורסמים החל מסוף השבוע שעבר, באופן שקוף ופומבי, יומני העבודה של ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, והם זמינים לצפייה לכלל תושבי העיר ולכל מבקרי אתר האינטרנט העירוני. צעד זה הוא המשך ישיר למדיניות הגברת השקיפות העירונית, ולהפיכתה של העירייה לנגישה ושירותית יותר בעבור התושבים.
יישומה של מדיניות זו החל בחודש שעבר, עם קיומו של יום עיון לעובדי העירייה ולמנהליה, שבמהלכו הדגיש כוכבי בפני העובדים את החשיבות הרבה שבהעמדת מידע נרחב לרשות הציבור, הן בנושאים הנדרשים ומוגדרים במסגרת חוק חופש המידע, הן בנושאים אחרים. העירייה תשתמש בכלי זה לשיתוף הציבור במגוון ההליכים העירוניים המבוצעים בכל תחומי החיים, וכערך מרכזי והכרחי בפעילות הארגון, שאליו נדרשים כלל המנהלים והעובדים להתגייס.
לדברי ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי:
"הנגשת לוח הזמנים שלי נועדה לאפשר מעורבות ציבורית בסדר היום העירוני, באמצעות היכרות עם סדרי העדיפויות, ההפרדה בין הדחוף לחשוב וניהול השוטף. זהו עוד נדבך בתהליך שנועד להפוך את העירייה שקופה יותר, נגישה יותר ושירותית יותר, וזה חלק מתהליך שיתוף בקביעת סדרי עדיפויות עירוניים ובבחינה חוזרת ונשנית של המשאב הכי יקר שיש לנו — הזמן.
"במסגרת המדיניות העירונית החדשה, אני מזמין כל תושבת ותושב להשתתף בתהליך ולבנות אתי יחד, באופן המדויק והנכון ביותר לעירנו, את השלבים הבאים בהנגשת המידע העירוני ובהפיכתו לשקוף וזמין לכל".
לצפייה ביומנים החודשיים של כוכבי - לחצו כאן.