לראשונה, תושבי כפר סבא יקבעו שם לאזור התעשייה הישן בעיר, כחלק ממהלך יוצא דופן לשיתוף הציבור שישפיע על המדיניות העסקית של העיר לדורות הבאים.
במסגרת זו, הזמינה עיריית כפר סבא את התושבים בעמוד הפייסבוק העירוני להציע שמות לאזור התעשייה. היוזמה זכתה לתגובות רבות ולרמת מעורבות גבוהה של תושבים שהציעו שמות מגוונים ביניהם: סבא- Tech, המושבה, תעסבא, תל הדר, כפר העשייה, חוצות הכפר ועוד.
ארבעת השמות הנבחרים יעלו להצבעה נוספת בקרב התושבים ומתוכם יבחרו שניים להצבעת הגמר שתכריע את השם החדש לאזור התעשייה.
אזורי התעשייה בכפר סבא מנוהלים על ידי החברה הכלכלית, וכוללים מרכזי בילוי ופנאי לצד מרכזים מסחריים. אזור התעשייה הוותיק, שכעת קובעים התושבים את שמו, הוא התע"ש בו פועלים כ-400 עסקים במגוון תחומים והוא ממוקם בסמוך לקניון G.
ראש העיר, רפי סער, שיתף את היוזמה בעמוד הפייסבוק האישי וכתב כי "בחירת שם לאזור התעשייה הישן שלנו הינו מהלך בעל היבטים אסטרטגיים וכלכליים זוהי אמירה שיווקית ותחרותית ממעלה ראשונה לחיי העיר ולכן כחלק מתהליכי שיקוף וחכמת ההמונים (הכפרסבאיים) אנו משתפים את כולם. אז קדימה, כנסו והשפיעו".
זו לא הפעם הראשונה שעיריית כפר סבא מפרסמת סקר שיתוף ציבור בעמוד הפייסבוק העירוני. בעבר קבעו התושבים היכן תתקיים מסיבת הפורים במרכז העיר וכיצד יקראו לעמדת האכלה לחתולים. כמו כן, באמצעות קול קורא לאמנים לעיטור ארונות החשמל והתקשורת בעיר, השפיעו תושבים רבים על המרחב הציבורי שמעוטר כעת ביצירותיהם.