חלק מתושבי הוד השרון מוחים על המחירים אשר נגבים בספורטן הוד השרון, אשר לדעתם גבוהים מאוד ביחס למחירים בשאר הבריכות בעיר וסביבותיה ("גלי רון" במגדיאל, נווה ירק ועוד). לטענתם הם מתארגנים למרד צרכנים.
3 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
לדבריהם, שהגיעו ל"מיינט הוד השרון" וכן הועלו כפוסט ב"פורום אביב למען התושבים", הספורטן הוא "סוג של מונופול בעיר, כי הוא למעשה הקאנטרי הראוי היחידי בעיר, ובספורטן מנצלים זאת".
תושבת העיר שפנתה למערכת: "משפחה סטנדרטית של זוג מבגרים ושני ילדים אמורה לשלם קרוב ל-350 שקלים עבור כניסה חד פעמית. זה לא הגיוני".
אשר קלוו, מנהל "פורום אביב למען התושבים" כתב בתגובה בפייסבוק בהתייחסו לנושא כי, "המחירים הגבוהים, הם תולדה של ציבור כנוע, שלא מסוגל לבצע חרם צרכנים כראוי. אפשר לומר הרבה דברים על המגזר החרדי, אבל שהם עושים חרם, זה כאיש אחד, ולבסוף אותן חברות מוחרמות, יורדות על ארבע וממלאות כל דרישה שלהם. יש מה ללמוד מהם בנושא. האשמה היא רק עלינו הציבור בהוד השרון (והסביבה), שמוכן לשלם כל מחיר".
כידוע, ספורטן הוד השרון הינו הקאנטרי קלאב הגדול באזור הוד השרון. שטח הספורטן כ 27 דונם, וכולל בתוכו: חדר כושר, חדר ספינינג, 3 חדרי סטודיו, 5 מגרשי טניס, מגרש כדורגל וכדורסל משולב, 2 בריכות שחיה (חיצונית ומקורה), בריכת פעוטות ,משטחי דשא, שטחים מוצלים, גן שעשועים בסמוך לבריכת הפעוטות, מתקני ספא חדישים, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה (לגברים ולנשים לחוד), מלתחות גברים ונשים ועוד.
3 צפייה בגלריה
צילום: גלי רון
צילום: גלי רון
צילום: גלי רון
המחיר לכניסה לבריכה אינו כולל את כל ההיצע הזה, מטבע הדברים, אך הוא כולל אירועים שונים והופעות יוקרתיות ומגוונות אשר הנהלת הספורטן מארגנת בחודשי הקיץ.
המחירים לכניסה חד פעמית לספורטן:
ימים א-ה
גיל שנתיים - 10 - 60 שקל
מעל גיל 10 - 75 שקל
שישי שבת
גיל שנתיים - 10 - 70 שקל
מעל גיל 10 - 85 שקל
בהצגת תעודת נכה תתאפשר כניסה ב 60 שקלים
חיילים בסדיר 50 שקלים בהצגת תעודת חוגר
בשבתות בחודשים יוני - יולי, הכניסה באמצעות כרטיסים חד"פ וכרטיסיות תתאפשר החל מהשעה 13:00 בלבד.
המחירים לכניסה חד פעמית לבריכת גלי רון:
א-ה (מגיל שנתיים) 45 שקל
שבת - 50
כרטיסיה לעשר כניסות
לא כולל שבת - 410 שקל
כולל שבת - 450 שקל
3 צפייה בגלריה
צילום: בריכת נווה ירק - הדף הרשמי
צילום: בריכת נווה ירק - הדף הרשמי
צילום: בריכת נווה ירק - הדף הרשמי
המחירים לכניסה חד פעמית לבריכת נווה ירק:
ימי חול ילד/מבוגר 45 שקל.
שבתות וחגים ילד/מבוגר 70 שקל
כרטיסיה ל- 12 כניסות:
יום חול - 450 שקל שבת – 700 שקל
המחירים לכניסה חד פעמית לגלי השרון (כפר סבא)
לתושבי כפר סבא:
מבוגר - 50 שקל
ילד, חייל או פנסיונר - 40 שקל
ואילו לתושבי חוץ:
מבוגר - 80 שקל
ילד, חייל או פנסיונר - 70 שקל.
תגובת הספורטן: אנחנו לא "בריכה רגילה"
מרשת הספורטן נמסר בתגובה: "בשונה מבריכות קיץ או ממועדוני קאנטרי קלאב 'רגילים' באזור השרון שמציעים רק בריכות שחייה, רשת ספורטן מציעה ללקוחותיה את חווית הקיץ המושקעת בישראל שכוללת מלבד בריכות שחייה איכותיות ומוצלות גם אטרקציות רטובות ויבשות לרבות מגלשת קמיקאזה בגובה 8.5 מטר ומגלשת גלי'צ באורך 35 מטרים שפועלים מדי יום.
"בנוסף, מפעיל הספורטן מועדון ילדים, בדומה לבתי מלון יוקרתיים, שבו שולחנות משחק, הפעלה וסרטים והכל בהשגחה של צוות הספורטן. בספורטן מתקיימים בקיץ הופעות, קרקסים והפעלות איכותיות כמעט מדי יום. פעילויות אלו כלולות במחיר הכניסה לספורטן. וכמובן גולת הכותרת בספורטן היא המופעים של "אומני קיסריה" דוגמת יהודה פוליקר ואביב גפן שמופיעים למנויים ואורחיהם במחיר סמלי.
"מחיר כניסה חד פעמית לספורטן הוא הוגן וממוצע ואינו נמצא ברף העליון של המחירים כפי שנגבים על ידי המתחרים. מיותר לציין שברכישת מנוי לתקופת הקיץ בלבד, העלויות לכניסה בודדת יורדות משמעותית, למי שצורך את המוצר דרך קבע. רשת הספורטן מקפידה על בטיחות המנויים והאורחים עם צוות גדול של מצילים, אחזקה, ניקיון, אבטחה במטרה להפוך את חווית הבילוי לאיכותית, בטוחה ומרגשת".