עיריית הוד השרון החזירה את המחלקה לתרבות תורנית לפעילות. 12 מתוך 13 העובדים במחלקה הוחזרו לעבודתם לאחר שפוטרו.
1 צפייה בגלריה
ג'קי אליהו | צילום: אסף פרידמן
ג'קי אליהו | צילום: אסף פרידמן
ג'קי אליהו | צילום: אסף פרידמן
כזכור, חמש שנים לאחר שהוקמה המחלקה החליטה העירייה לצמצם את פעילותה וזימנה 13 עובדים לשימוע. בין המפוטרים גם מנהל המחלקה, ג'קי אליהו.
עם הוודע דבר הפיטורים לפני כחודשיים אמר מנהל המחלקה ג'קי אליהו: "סגרו אותנו נטו, כי לא רוצים חרדים בהוד השרון". העירייה מצדה מיהרה להגיב כי היא "מרכזת את כל פעילויות התרבות תחת אגפי העירייה ובכלל זה גם התרבות התורנית. לכן על פי הצורך ובהתאם לנהלי העבודה יתקיימו הפעילויות השונות, זאת בהתאם לתפיסת התרבות הקהילתית בעיר".
למרות האמור, והכוונה לקלוט עובדים אלו כעובדי עירייה, אתמול קיבלו העובדים שפוטרו, ברובם מגידי שיעור, הודעה על ביטול הפיטורים והשבתם לעבודה בחברה לקידום החינוך, ממנה פוטרו קודם לכן.
מי שכאמור, לא הושב לעבודתו הוא ג'קי אליהו, שמסר בתגובה: "ברוך השם כל ה-12 רבנים שבו לעבודה ולא פוטרו כנראה שבאמת כל הסיפור כאן אישי כנגדי ככה זה אסור לדבר צריך להיות דג ולשתוק אבל אני שמח שנתפסתי על דברי תורה אני רוצה לבקש מכולם מחילה וסליחה אם במהלך תפקידי אני זלזלתי במשהו או שלא התיחסתי כיאה אני עשיתי את כל המאמצים תמיד לעשות את הכי טוב והכל מתוך מסירות נפש למרות שהיה לי מאוד קשה אני שמח שהקדוש ברוך הוא כך רצה הכל לטובה תודה לכולם".
אליהו, זמר ופייטן, גם צירף לתגובתו שיר שהוציא בנוגע למקרה.
האזינו:
מהחברה לקידום החינוך והתרבות נמסר: "ככלל אין החברה נוהגת להתייחס לסוגיות כח אדם הנוגעות בצנעת הפרט מעל דפי העתון. החברה ממשיכה להעסיק מספר מגידים ומגידות באופן זמני ועד שימצא בשיתוף העירייה פתרון קבע לשיעורים הנצרכים על ידי האוכלוסיה הדתית. השינוי המבני שכבר התבצע חסך כפילות בעלי תפקידים וכפועל יוצא חסך לקופה הציבורית מעל 100 אלף שקלים. המשך הפעילות תפוקח באופן מלא על ידי הנהלת החברה על מנת לתת לתושבות ותושבי העיר מענה מלא תוך הקפדה על מנהל תקין".